lovdalmedia Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Har mekket meg ett domene og forum/nettside it-magasinet.com Siden hostes av Crystone. Jeg har satt opp forumet, er ikke helt enig med meg selv om hvor it relatert jeg skal være. Dette er ikke et forsøk på å kopiere noen andre it forum. Det står i dag ett standard IPB forumskin der, men det blir nok endret med tiden til noe annet. Så ettpar spørsmål til dere: Noen som har lyst til hjelpe til meg å utvikle siden / forumet? (isåfall ta kontakt med meg PM) Hvordan mener du ett skikkelig it forum skal være? Hva skal dette forumet inneholde av nón mainstream saker / kategorier? Fyr løs.. LinkLINK Endret 26. juli 2007 av agdermobil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hva faen er linken? http://it-magasinet.com/ IT Magasinet har desverre tekniske problemer.Vi er tilbake imorgen ! Da med nye funksjoner og poengsystem Det vil da også bli satt opp en portalløsning Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bare problemer for min del. Kommer ikke inn overhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå