Gå til innhold

Den store quadcore overklokkingstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_Zeke du burde vente på X38 korta tror jeg. Kommer veldig snart.

9544409[/snapback]

Er ikke den største forskjellen på de at det er full SLI-støtte samt mer luksuriøse kondensatorere o.l.?

I så fall ser jeg ingen grunn å vente, da disse også kommer til å koste en del :)

Lenke til kommentar

Ny 24/7-klokk, bruker templatet fra 1 post denne gangen :)

Klokket frekvens: 3.2 GHz

CPU: Q6600

Batch Code: ?

Stepping: B3

Volt: 1.29 (load), 1.3375 (BIOS)

Temperatur: max 77C m/ Prime95 (kjernetemp)

Kjøleløsning: Luft (TT Big Typhoon VX 120 @1300rpm)

Hovedkort: Asus P5K-E/WiFi

Mer info: Prime95-stabil minst 1 time (med Round-off Checking).

FAH-stabil minst 3 døgn (SMP).

post-62957-1190400890_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Zat izz verry gudd Jon67. :thumbup:

Ikke noen grunn til å klage på en B3 nei.

Har selv idag bestilt ett Gigabyte P35-basert hk for å sjekke ut potensialet til min B3.

"I'll be back"(med østerrisk aksent). :)

Lenke til kommentar
Noen som vet? Kommer denne https://prisguiden.no/product.php?productId=59739 med kjølevifte? Hva er forskjell på GO stepping og ikke, og hvordan vet jeg hvilken jeg får ?

9545185[/snapback]

Bulk prosessoren fra SHG kommer uten kjøler. Den fra Netshop (Boxed) kommer med.

Det er ingen garanti for hvilken stepping du får (G0/B3). Men muligheten til å få G0 blir stadig større.

Legger merke til at SHG oppgir stepping på Bulk prosessoren(SL9UM). Kanskje de vil begynne å gjøre det med andre.

Lenke til kommentar
Noen som vet? Kommer denne https://prisguiden.no/product.php?productId=59739 med kjølevifte? Hva er forskjell på GO stepping og ikke, og hvordan vet jeg hvilken jeg får ?

9545185[/snapback]

Bulk prosessoren fra SHG kommer uten kjøler. Den fra Netshop (Boxed) kommer med.

Det er ingen garanti for hvilken stepping du får (G0/B3). Men muligheten til å få G0 blir stadig større.

Legger merke til at SHG oppgir stepping på Bulk prosessoren(SL9UM). Kanskje de vil begynne å gjøre det med andre.

9545276[/snapback]

Man får begge deler fra SHG :)

Lenke til kommentar
Zat izz verry gudd Jon67.  :thumbup:

Ikke noen grunn til å klage på en B3 nei.

Har selv idag bestilt ett Gigabyte P35-basert hk for å sjekke ut potensialet til min B3.

"I'll be back"(med østerrisk aksent).  :)

9545194[/snapback]

Hehe, klager ikke nei :) Faktisk bedre enn jeg hadde forventet på den volten. Både CPU, HK og RAM klarer mer, men kjølingen er litt festbrems... må ha CPU/kabinettviftene på minimum.

Lykke til med nytt HK, P35 blir nok som ren amfetamin for B3en din skal du se :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...