Gå til innhold

Den store quadcore overklokkingstråden!


Anbefalte innlegg

Weeee, Q6600 og P5K ligger på postkontoret nå. Skal hentes rett etter jobb, så skal jeg se om jeg får noen klokke-resultater verdt en post på  :thumbup:

 

Wish me luck - Første gang.

9512194[/snapback]

Lykke til :D

 

Jeg husker hvor kos det var første gang :wee:, og det ble enda bedre da folk syns scoren min var bra :)

9512627[/snapback]

 

Viktig med god score, ellers blir det dårlig med dame og respekt på deg :p

 

Men OT, alltid gøy med ny hardware ;)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viktig med god score, ellers blir det dårlig med dame og respekt på deg :p

 

Men OT, alltid gøy med ny hardware ;)

9512969[/snapback]

Er faktisk flere og flere damer som interiserer seg for data, og jeg får et spørsmål nå og da: "Kan du bygge en sånnen til meg ååå? :D "

Er litt morro, også kjenner jeg flere jenter som spiller CS, like morro og eie de hver gang :D

Lenke til kommentar
SNart jeg jeg tilbake i spillet :p

 

I dag ble min retursak behandlet, og NetShop vil sende meg nytt EVGA 680i SLI Rev. A1 i dag, eller i morgen, og min Q6600 L726B104 er allerede på vei :p

 

Det eneste som mangler da, er vannkjølingen, men jeg har jo Apogee GTX nå, og en OK pumpe, med en dårlig radiator, så det fungerer jo. Oppgradering av vannkjølingen vil nok skje sånn rundt oktober.

9512037[/snapback]

 

klarer du halvparten av det du sier så har du noen gode scores!

Lenke til kommentar
kjørte forresten igjennom 06 cpu testen på 3.8Ghz her nå, med intel stock kjøleren.. 1.45v noen som klarer det med disse nye q6600 cpuene?

9516439[/snapback]

 

Hvis min kommende CPU er like god som den til Robin B, så tror jeg det ja :p

 

Men da skal jeg ha det rimelig kaldt i rommet... Uansett, det er mulig.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
SNart jeg jeg tilbake i spillet :p

 

I dag ble min retursak behandlet, og NetShop vil sende meg nytt EVGA 680i SLI Rev. A1 i dag, eller i morgen, og min Q6600 L726B104 er allerede på vei :p

 

Det eneste som mangler da, er vannkjølingen, men jeg har jo Apogee GTX nå, og en OK pumpe, med en dårlig radiator, så det fungerer jo. Oppgradering av vannkjølingen vil nok skje sånn rundt oktober.

9512037[/snapback]

 

klarer du halvparten av det du sier så har du noen gode scores!

9516317[/snapback]

 

Hva mener du?

 

3.6 Ghz bør jeg klare fint. Det er tross alt en veldig god batch, og jeg skal ha high-performance vannkjøling. Videre, så er jo det EVGA HKet bra med Quad, og om jeg er meget uheldig med det, så har jeg alltids et identisk på vei. Jeg skal også fikse vDroppmod på HKet, som er en enkel blyantmod, og det gjør jo sakene enda bedre :)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

da er i hvert fall mitt hk isolert og jeg har montert en hel kobberpot.. denne er ikke loddet, og ser ut til å lede varme meget bra. dro tempen opp til 70grader på cpu før jeg skrudde av, og da var røret MEGET varmt = godt tegn.

 

uansett så ser det ut som P5K-E kortet har bedre vregs enn P5K, så gleder meg til tørris om noen dager. jeg MÅ klare 4900Mhz igjennom cpu testen i 06. under 10sek i super pi også selvsagt.

Lenke til kommentar
da er i hvert fall mitt hk isolert og jeg har montert en hel kobberpot.. denne er ikke loddet, og ser ut til å lede varme meget bra. dro tempen opp til 70grader på cpu før jeg skrudde av, og da var røret MEGET varmt = godt tegn.

 

uansett så ser det ut som P5K-E kortet har bedre vregs enn P5K, så gleder meg til tørris om noen dager. jeg MÅ klare 4900Mhz igjennom cpu testen i 06. under 10sek i super pi også selvsagt.

9516888[/snapback]

 

Hvor kjøper du tørris? Venter på ekstrmkjøling selv, men selgeren har dratt under jorden. Så kanksje tørris er tingen så lenge.

Lenke til kommentar
da er i hvert fall mitt hk isolert og jeg har montert en hel kobberpot.. denne er ikke loddet, og ser ut til å lede varme meget bra. dro tempen opp til 70grader på cpu før jeg skrudde av, og da var røret MEGET varmt = godt tegn.

 

uansett så ser det ut som P5K-E kortet har bedre vregs enn P5K, så gleder meg til tørris om noen dager. jeg MÅ klare 4900Mhz igjennom cpu testen i 06. under 10sek i super pi også selvsagt.

9516888[/snapback]

 

Hvor kjøper du tørris? Venter på ekstrmkjøling selv, men selgeren har dratt under jorden. Så kanksje tørris er tingen så lenge.

9516914[/snapback]

 

kjøper tørris på eiva i Oslo. 35kr for en kg.. 4kg = 3-4 timer intensiv benching med bare cpu.

 

jeg har ett tørris rør til hvis du er int. send meg en pm.

Lenke til kommentar
Weeee, Q6600 og P5K ligger på postkontoret nå. Skal hentes rett etter jobb, så skal jeg se om jeg får noen klokke-resultater verdt en post på  :thumbup:

 

Wish me luck - Første gang.

9512194[/snapback]

Lykke til :D

 

Jeg husker hvor kos det var første gang :wee:, og det ble enda bedre da folk syns scoren min var bra :)

9512627[/snapback]

 

Viktig med god score, ellers blir det dårlig med dame og respekt på deg :p

 

Men OT, alltid gøy med ny hardware ;)

9512969[/snapback]

 

Gøy når det funker - Ser ut som jeg har fått ett defekt hovedkort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...