WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er rimelig får scores som har kommet inn på hwbot hvertfall Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan får dere prime95 til å kjøre med fire forskjellige vinduer til kjernene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan får dere prime95 til å kjøre med fire forskjellige vinduer til kjernene? Laster ned nyeste versjon Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne(link) versjonen støtter hvertfall fire kjerner. (Prime95 25.5a) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sikker på han ikke bare spør om hvordan man gjør det? Det er i så fall å lage en snarvei hvor du bruker kommandoene -A1 -A2 etc. for å kunne starte opp fire separate versjoner av programmet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sikker på han ikke bare spør om hvordan man gjør det? Det er i så fall å lage en snarvei hvor du bruker kommandoene -A1 -A2 etc. for å kunne starte opp fire separate versjoner av programmet. Greia er den, at du slipper alt det styret med nyeste versjonen. Der står alle fire kjernene aktivert/huket av når du starter programmet opp. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sikker på han ikke bare spør om hvordan man gjør det? Det er i så fall å lage en snarvei hvor du bruker kommandoene -A1 -A2 etc. for å kunne starte opp fire separate versjoner av programmet. Greia er den, at du slipper alt det styret med nyeste versjonen. Der står alle fire kjernene aktivert/huket av når du starter programmet opp. Stemmer det. Gjorde det "manuelt" før jeg også, og det var et slit for hver gang maskina krasja/hengte seg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Aha, det har kommet en ny versjon nå i det siste? Lasta det ned for bare noen dager siden, regna med at det var samme leksa, hehe. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva er høyeste klokk oppnådd på en phenom? høyeste score i hva da? Tror han mener høyeste overklokk. Dvs. CPU-Z. Eller tar jeg feil nå _Zeke? Riktig Sliter litt med å finne ut av det selv... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva er høyeste klokk oppnådd på en phenom? høyeste score i hva da? Tror han mener høyeste overklokk. Dvs. CPU-Z. Eller tar jeg feil nå _Zeke? Riktig Sliter litt med å finne ut av det selv... Sist jeg sjekka HWbot lå maks OC på rundt 3GHz... Nå skal også WheelMan her på forumet teste Phenom 9600 Black Edition, så vi får se hvor langt han kommer. Link. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 9600 @ Hwbot Som dere ser, så er det bare en score inne der , på vann. Får satse på og slå den Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjører på 3 ghz stabilt nå med en makstemp rett over 60 grader. (333x9) Kjørte i gang nwn2 og merket en slags lagg av og til. En slik lagg som kommer rett før spillet vanligvis henger seg og man må ta tvunget reboot. Er det nå jeg må skru opp volten? Omså, hvor mye? Kjølere er en slik zalman med 918 gram kobbber. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Snakker vi om de tunge og gammle zalman modellene, eller den nye CNPS9700 ? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Snakker vi om de tunge og gammle zalman modellene, eller den nye CNPS9700 ? Zalman CNPS7700-Cu Den store runde bollen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjører på 3 ghz stabilt nå med en makstemp rett over 60 grader. (333x9) Kjørte i gang nwn2 og merket en slags lagg av og til. En slik lagg som kommer rett før spillet vanligvis henger seg og man må ta tvunget reboot.Er det nå jeg må skru opp volten? Omså, hvor mye? Kjølere er en slik zalman med 918 gram kobbber. Jeg ser ingen grunn til å skru opp volten, men det kan hjelpe å øke spenningen et hakk eller to. 60c er i hvert fall ikke veldig varmt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kjører på 3 ghz stabilt nå med en makstemp rett over 60 grader. (333x9) Kjørte i gang nwn2 og merket en slags lagg av og til. En slik lagg som kommer rett før spillet vanligvis henger seg og man må ta tvunget reboot.Er det nå jeg må skru opp volten? Omså, hvor mye? Kjølere er en slik zalman med 918 gram kobbber. Jeg ser ingen grunn til å skru opp volten, men det kan hjelpe å øke spenningen et hakk eller to. 60c er i hvert fall ikke veldig varmt. volt -en, - (etter den it. fysikeren A. Volta, 1754—1827) målenhet for elektrisk spenning, symbol *V før ble 1 v- definert som den spenningen som gir en strømstyrke på 1 ampere når motstanden er 1 ohm Ok.. prøver å tyne litt mer av prosessoren.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Begynt å leke meg litt. http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=286788 Virker ikke som sensorene i cpu går under -1/-4 da sensorene på core0 og core1 står fast på -1 og core2 og core3 står fast på -4. Disse sensorene viste riktig temp på luft og vann. Jaja, det er kaldt nok anyways Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjører på 3 ghz stabilt nå med en makstemp rett over 60 grader. (333x9) Kjørte i gang nwn2 og merket en slags lagg av og til. En slik lagg som kommer rett før spillet vanligvis henger seg og man må ta tvunget reboot.Er det nå jeg må skru opp volten? Omså, hvor mye? Kjølere er en slik zalman med 918 gram kobbber. Jeg ser ingen grunn til å skru opp volten, men det kan hjelpe å øke spenningen et hakk eller to. 60c er i hvert fall ikke veldig varmt. Volt og spenning er jo det samme, eller volt er måleenheten for spenning... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeje, jeg bare poengterte at det er så feil å si "skru opp volten". Du endrer vel ikke på måleenheten volt? På samme måte som at man aldri ville sagt "skru opp meteren" og lignende... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, men av en eller annen grunn bruker "alle" volten i steden for spenningen. "Skru opp volten" har nesten blitt et slenguttrykk som kan bli vanskelig å kvitte seg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå