T5 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvordan avinnstallerer jeg DirectX9? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det gpr ikke an. Hvorfor skal du det? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eneste måten å avinstallere dx9 på er eventuelt system restore i WinXP, eller reinstallere hele OS'et ? Finns det noen andre alternativer ? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Finnes nok ingen andre alternativer, nei. Men er det noe galt med DirectX, last ned DirectX 9 fra denne siden, http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en, og installer det på nytt, hvis det er DirectX der er noe galt med. Ellers, hvordan er det med driverne til skjerm- og lydkortet ditt? Oppdater disse også, så er du sikker på at alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
T5 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 DX9 er fullt av dritt. Ikke innstaler d! Lenke til kommentar
T5 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Alt er nyoppdatert. Er samme feil Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 DX9 er fullt av dritt. Ikke innstaler d! enig, men ikke innstaller g heller. enkelte bokstaver kan ødelegge mye. hold deg unna slike som, d, g, h, e, og o. Seriøst, det er ikke noe poeng å innstallere det, siden ingen spill bruker det ennå. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 DX 9.0 funker helt topp hos meg. Og ja det går fint an å avinstallere det uten å måtte installere WinXP på nytt. Jeg har programmet som kan gjøre det for deg. Skal jeg sende deg det, eventuellt i mail? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du går til www.google.com og søker etter Directx 9 Uninstaller så finner du et program som kopierer de originale DirectX 8.1 filene fra WindowsXP CD'en din og overskriver DX 9.0 sine filer. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du går til www.google.com og søker etter Directx 9 Uninstaller så finner du et program som kopierer de originale DirectX 8.1 filene fra WindowsXP CD'en din og overskriver DX 9.0 sine filer. Jepp, det var dette programmet jeg snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå