-ɐMoԀ- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei Jeg fikk meg ny tlf her om dagen en htc s710, men sliter sinnsyk med dårlig dekning, dette hadde/har jeg ikke med min Nokia 6680. Noen som har noe forslag til hva som er feil? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvos befinner du deg når du har dårlig dekning? hvilken operatør har du? en kollega av meg har fått klager fra kunder om at han blir nesten helt borte med S710. Hei Jeg fikk meg ny tlf her om dagen en htc s710, men sliter sinnsyk med dårlig dekning, dette hadde/har jeg ikke med min Nokia 6680. Noen som har noe forslag til hva som er feil? 9147648[/snapback] Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 hvos befinner du deg når du har dårlig dekning? hvilken operatør har du? en kollega av meg har fått klager fra kunder om at han blir nesten helt borte med S710. Hei Jeg fikk meg ny tlf her om dagen en htc s710, men sliter sinnsyk med dårlig dekning, dette hadde/har jeg ikke med min Nokia 6680. Noen som har noe forslag til hva som er feil? 9147648[/snapback] 9148220[/snapback] Hei, har testa med både Netcom og Telenor, det er spessilet inne det er trøbbel med brutte samtaler osv, testa med 3 simkort Har bra dekning med nokian. klarer ikke engang og få kontakt med netcom med htcen men nokian funker det. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vi holder til i en "mursteinsbygning" - og det er når han sitter her kollegaen min har trøbbel - ikke hele tiden - men av og til. Når han beveger seg mot de store vinduene blir det bedre. Veldig irriterende - jeg har selv prata med ham når det har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå