enl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Skjønner ikke hvordan den kan kalles ungdomsbil når man tar i betraktning hva det beistet bruker på mila. En kamerat har 230E med automat, og den sluker nærmere 1.5lmila. Litt gammelmodig er den også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Grei BMW 9148980[/snapback] En bmw med m40 motor..... absolutt noe og IKKE anbefale. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Skjønner ikke hvordan den kan kalles ungdomsbil når man tar i betraktning hva det beistet bruker på mila. En kamerat har 230E med automat, og den sluker nærmere 1.5lmila. Litt gammelmodig er den også 9153054[/snapback] Må være noe dramatisk galt med kameraten din sin bil i så fall. Jeg hadde en bil med den nyere motoren, 220, og jeg klarte aldri å få noe snittforbruk over literen. Fantastisk bil, aldri noe tull med den, og den føltes definitivt nyere enn alderen skulle tilsi. Min var en 1993-modell, og ble solgt med meget tungt hjerte da jeg flyttet utenlands. Eneste som kan gjøre kål på disse stolte traverne er rust... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det som er problemet med BMW, synes jeg, er at en del av bilene er velidg stygt kjørt, bakhjulsdrift og ungdom har noe magisk imellom seg, og det er nødt til å bli en del sladding og burning. Nå farer jeg alle under en kam. Jeg kjøpte en volvo 940 94'mod. veldig fornøyd med denne, god og sikker bil med mye plass til venner ol. som trenger skyss elns. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Joda, det finnes.. Jeg kjøpte denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7885127 Syns det er kult med biler "litt" utenom det vanlige jeg.. MB 190E er jo ganske vanlig ungdomsbil egentlig da, men 300'en er jo mye grommere etter min mening. Den så veldig fin ut da, så ut som han var en av de få som faktiskt klarer å ta vare på bilen sin. Den var ren inni dørene, skinnet har vært behandla med lærfett og ser ikke ut som en eneste stor sprekk osv.. Trur du får grombil om du kjøper den 300'en. Du kan jo kikke på Citroen også, da du får ganske grom bil for penga her også. Har hørt at bensinmotorene til MB kan koste litt å ha når de blir gamle (dyre deler osv). Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Få tak i en god og billig nissan silvia, så har du rå ungdomsbil Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Skjønner ikke hvordan den kan kalles ungdomsbil når man tar i betraktning hva det beistet bruker på mila. En kamerat har 230E med automat, og den sluker nærmere 1.5lmila. Litt gammelmodig er den også 9153054[/snapback] Må være noe dramatisk galt med kameraten din sin bil i så fall. Jeg hadde en bil med den nyere motoren, 220, og jeg klarte aldri å få noe snittforbruk over literen. Fantastisk bil, aldri noe tull med den, og den føltes definitivt nyere enn alderen skulle tilsi. Min var en 1993-modell, og ble solgt med meget tungt hjerte da jeg flyttet utenlands. Eneste som kan gjøre kål på disse stolte traverne er rust... 9153532[/snapback] Ja dette er bare tullete jeg har også en kompis med en 220 og den har vi målt til 0.76 på langkjøring og ligger godt under litern på bykjøring "0,88" så du må jaggu få kompisen din til å justere motoren sin..... 300 må virkelig være en drømmebil for en ungdom og jeg anbefaler å prøve en slik bil, da ender du ikke opp med en ribba japse eller golf kan jeg love deg men sjekk den for rust. Jeg kjøpte nå en Volvo 850 2.5 til samboeren og fikk merke at dette også har blitt populære ungdomsbiler da jeg mistet to stk biler til to 17 åringer. Dette er også flotte biler men man må gjerne opp i pris for å finne en med god servicehistorie fin KM og riktig utsyr. Jeg ga 65,000,- for vår 96 Mod med full servicehistorie hos Volvo-155.000KM-Aut-AC-2.5L-strøken bil og utganspunktet til selger var 80,000,- så det går an å prute på disse da det begynner å bli en del av de på bruktmarkede, dette er nydelige biler på alle måter samt rust ikke er problem "målt til 0.8 på langkjøring" anbefales også Endret 27. juli 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Skjønner ikke hvordan den kan kalles ungdomsbil når man tar i betraktning hva det beistet bruker på mila. En kamerat har 230E med automat, og den sluker nærmere 1.5lmila. Litt gammelmodig er den også 9153054[/snapback] Smaken er som baken, og ræva sitter løst om vinteren. Og det liker ungdom. Dessuten går de evig. En bekjent sin har gått 750 000 og er enda i meget fin stand. Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne får du for 55,000,- og jeg tviler på du finner en bil med dette utstyret og motor/stand til en hyggligere pris http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10688500 Edit-Og ja dette er en veldig kul undomsbil selv med automat. 9152058[/snapback] Skjønner ikke hvordan den kan kalles ungdomsbil når man tar i betraktning hva det beistet bruker på mila. En kamerat har 230E med automat, og den sluker nærmere 1.5lmila. Litt gammelmodig er den også 9153054[/snapback] Smaken er som baken, og ræva sitter løst om vinteren. Og det liker ungdom. Dessuten går de evig. En bekjent sin har gått 750 000 og er enda i meget fin stand. 9154256[/snapback] Det er sant, kvaliteten på de eldre MB'ene er mye bedre enn de nyere modellene. Hvordan blir forsikringen på en slik bil da? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da var 300 jeg tipset om solgt allerede gitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg lurer på det samme, kan jo ta det her i stedet for å lage ny tråd. Har sett litt på Mazda MX-3, den ser jo bra ut og greier, men hvordan er den ellers? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Gamle mercer varer evig. En kamerat har en som har gått 550 000, 30 år gammel, svinekjørt og han ligger brei i hver sving omtrent. Dette er en gammel 220. De tåler alt, ja ALT. Selv kjøpte jeg Golf, kanskje litt kjedelig bil, men jeg gjorde det valget av mange årsaker: - Billige deler (Biltema og høgger'n har det meste) - Lett å skru (klarer det meste selv, og det jeg ikke klarer får jeg en kompis til en kompis å se på) - Lett å selge igjen - Disse ruller også langt. Min har gått 180 000, og jeg ser flere golfer på Finn som har gått godt over 250. Så ser den litt barsk ut også, hvis man gjør litt småfiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå