Camron Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal ha en ny widescreen for film og bilderedigering, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Skal kjøpe tv-kort og bruke skjermen som en slags tv, så det blir ikke bare DVD-titting på den. Har en NEC fra før som er helt utmerket, så man kan vel si jeg har ganske store forhåpninger for en evt. ny skjerm. Har sett litt på Acer AL2423W, er det noe å satse på? Gi gjerne tips og råd rundt størrelse og skjermer generelt til forbruket mitt, vil helst ikke gå noe særlig mer opp i pris. Takk. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror skjermen er ok, selv om jeg ikke ville valgt pva panel til bilderedigering... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ok. Det er ikke store bilderedigeringen jeg driver med, bare litt lek i Photoshop nå og da, så det trengs ikke å vektlegges så mye. Mye viktigere at jeg får et bra bilde når jeg ser på film/tv. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Nå har jeg grublet ganske godt på en problemstilling; hva er grunnen til at Acer AL2423W koster rundt 1600kr mer enn Acer AL2416Ws? De har jo helt lik maksoppløsning, responstid, lysstyrke og kontrast! Kan det være av den enkle grunnen at AL2423W støtter DVI-D og har innebygde høyttalere, noe AL2416Ws ikke har? EDIT; Glemte meg helt bort rundt reglene rundt 'bumping', beklager så meget. Endret 26. juli 2007 av Camron Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 jepp, stemmer nok det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå