Gå til innhold

Not another Vista + WoW problem.

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt meg igjennom forumet, og funnet ut at mange har problemer med å legge inn World of Warcraft på Windows Vista - dog ingen har den samme feilen som jeg har:

Installerte WoW uten problemer, og begynte å patche opp. Første patchen (1

.12.xx) ble installert uten videre problemer og alt var perfekt, men når jeg skulle oppdatere til andre patchen (2.0.1), kom det en feilmelding:

The file "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\World of Warcraft\World of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Denne feilmeldingen kommer idet patchen treffer 100%.

Jeg har nå vært rundt flere steder for å skjekke ut hva som kan være problemet, men finner ikke noe tilsvarende problem - og derfor ingen løsning. Hvis noen her vet om hvordan man fikser, eller har problemet selv tar jeg imot hjelp med åpne og utstrakte armer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant svar på WoW-europe sine forum. Så for de som får akkurat samme feilen, liger løsningen her.

This is down the security features of Windows Vista called Windows User Account Control, or UAC. It is designed to prevent any possible security risks to your system.

To fix this problem right click on the World of Warcraft icon and select the option "Run as Administrator", this will tag the game and its folder so that it has the correct permissions to save information where it needs to.

Simply start the game again and this time the patch should apply.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...