Anathema Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei, En kamerat driver og skal bestille seg ny PC nå, og i den forbindelse skulle han egentelig til å bestille et slikt. Dette det seg nå at ikke er på lager, så derfor anbefalte jeg han å ta en titt på XFX sine kort. Da fant vi fram dette Jeg ser at XFX kortet har noe lavere klokkehastighet, men til gjengjeld har det en god del mer RAM. Skjermen han skal bruke vil bli en 22 tommer LCD skjerm, oppløsning 1280x1024. Så hva vil bli mest fordelaktig å velge her? Håper på svar. Lenke til kommentar
C2D Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) det er pga at EVGA sitt kort er klokket "OC" overclock gå for XFX sitt skjermkort vist du har nok med penger.. mer minne jo høyere oppløsning kan du ha uten at det lagger EDIT: vist du bare skal ha 1280x1024 kan du godt gå for xfx sitt 320 mb skjermkort + kan du bare klokke XFX 640mb modellen. slik at den blir raskere en "EVGA OC 320mb" rett meg vis feil.... Endret 26. juli 2007 av C2D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå