Dahl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vi har intervjuet tre norske studenter som har fått sommerjobb i Microsoft og vært på grillfest i hagen til selveste Bill Gates. Les mer Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg fant iallefall artikkelen veldig underholdene. Man kommer langt med å være nerd ja, kjekt at noen sier det høyt!. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg likte også denne artikkelen veldig godt Stå på gutter, flinke folk er dere.. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Veldig underholdene artikkel Dahl! Virker sykt spennende å jobbe for Microsoft må jeg si Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Knall! Var på forelesning med en tidligere NITH'er som var med på samme opplegget. Grillparty hos Mr. Gates er tydeligvis en tradisjon Endret 26. juli 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Interessant artikkel. Mye som var kjekt å vite Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Innertier. Dette er artikler som er verdt å få med seg. Slike innblikk hever ens egen motivasjon og/eller interesse. Merket ihvertfall dette selv. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte. Selv om alt kanskje ikke er like stabilt er det som regel ikke microsoft's egen feil, men tredjepartsprogrammer, dog ofte pga. av restriksjoner i operativsystemet (lukket kildekode bl.a.). Uansett - underholdene artikkel indeed Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte. 9148326[/snapback] Man kommer nok ikke dit uten å ha de ansatte med på laget. Det er dessverre mange bedrifter som ikke har oppdaget de enorme fordelene det er å gi kreative ansatte stort spillerom til å utfolde seg. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En meget bra artikkel. Morsomt å få et blikk på innsiden av microsoft sitt hovedkontor. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Morro artikel og ser ut som de har hatt det skøy, og det er bra Men det som er mer morro synes jeg da, er at de ser ut som stereotypiske nerder Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Moro å lese ja. Må jo være en av de beste sommerjobbene som er også da. Jeg får også et bedre inntrykk av Microsoft etter å ha lest litt om hvordan de har det der. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fant ikke noe om lønn..? Endret 26. juli 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg sitter igjen med en følelse av å ha bidratt til operativsystemet som over 90% av verdens befolkning bruker. Hehe, det var kanskje en drøy formulering. Meget interessant artikkel var det dog! Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ble faktisk utrolig innspirert av denne artikkelen ettersom jeg intreserer meg for mye innen data,teknologi og programering. Tror jeg tar meg en dag og kjøper meg noe basic bøker for programering Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Sagt det før og sier det igjen: Grattis så mye med jobben Åsmund! Virkelig fortjent! (gjelder helt sikkert de to andre også) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Interessant artikkel. For dere som har interesse for spill - spilldesign, spillprogrammering, lyd, ledelse, etc, så vil jeg varmt anbefale www.gamasutra.com. Dette er en side for (av) spillutviklere verden over; og kvaliteten på artiklene pleier å være høy. Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Fikk virkelig løftet inntrykket jeg har av Microsoft fra å være et pengestyrt firma som er ute etter global overtakelse til å være mer jordnær, og som faktisk setter pris på innovasjon og sine ansatte.9148326[/snapback] FYI: Microsoft Norge har blitt kåret til landets beste arbeidsplass flere år på rad. Jeg var innom der som vikar en sommer, og må si det var helt topp. Flott arbeidsmiljø, gode ansattefordeler, og gode fordeler hos mange ansatte (Den norske avdelingen består hovedsaklig av telesales og finance... søte damer i prime alder). Forøvrig kan man si hva man vil om produktene deres, men når alt er satt opp med MS fra ende til annen så fungerer det hele meget meget bra, har ikke opplevd en annen bedrift med så velfungerende extranet og interne systemer. Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kjempe fin artikkel Kanskje se om dere kunne fått til noe lignende med innsikt hos Google? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Steike så "Microsoft" de så ut også. Forøvrig kan man si hva man vil om produktene deres, men når alt er satt opp med MS fra ende til annen så fungerer det hele meget meget bra, har ikke opplevd en annen bedrift med så velfungerende extranet og interne systemer. Ja, det er alle disse andre "ustandard" programmene som ødelegger for MS programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå