RamGuy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg lurte på om det er mulig å opprette sine egne syklister og lag i Pro Cycling Manager? Hvert fall endre litt på lagene, og ferdighetene til syklistene? Er det mulig, på noen som helst slags måte? Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg lurte på om det er mulig å opprette sine egne syklister og lag i Pro Cycling Manager?Hvert fall endre litt på lagene, og ferdighetene til syklistene? Er det mulig, på noen som helst slags måte? 9147168[/snapback] Hvilket PCM snakker du om? PCM r d første spillet i serien og der kunne man forandre på ting og tang i editoren som fulgte med, men dette følger ikke med i 2007 utgaven dessverre. Har veldig lyst å lage meg sjøl oxo. Hadde vært fett Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Er 2007 utgaven jeg har. Så der finnes det hvert fall ingen "offisiell" mulighet for å endre/opprette lag eller syklister? Ingen uoffisiell editor heller? Så du sier at i 2006 utgaven var det mulig å opprette/endre på syklister og lag med en editor som fulgte med spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå