Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken billig moped/scooter passer til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet nyprisen på en sånn i Norge? (Linken til Zink oppgir bare svensk pris: 18.900 SEK)

På sidene til http://www.suzuki.no/ ser det ut til at modellen gikk ut for 3-4 år siden. Nypris vet jeg ikke, men hvis du bor i Tromsø så har de nok mer info @

TROMSØ MC CENTER A/S

RINGVEGEN 11

POSTBOKS 3273 STAKKEVOLLAN

9275 TROMSØ

Telefon: 77648899

Telefax: 77648895

Lenke til kommentar
Jepp, jeg bor i Tromsø. :)

Siden den har gått ut så har de nok erstattet den med en ny og bedre modell. Kanskje jeg skulle ringe og spørre etter nyprisen på den i stedet for? Jepp!

Der er jeg enig kun per auto, fordi produsenter generelt "trigger" salget på nye modeller nesten utelukkende på design og mote + en mini-smule praktisk funksjonalitet.

Same shit as last year per mekanikk og ytelse, dog er innpakning og pris en smule endret. Kanskje ei lampe eller 2 ekstra på styret, et annet design på setet e.l...

Dvs. en "jentekjørt" mod. 2003 f.eks. som har gått 10 000km har bare såvidt begynt, nettopp passert krabbestadiet... Det er vel relevant å spørre her, om vitsen med å kjøpe nytt til drøye 20 000,- når en får tilnærmet samme og pent innkjørt, muligens med et par riper i lakken men til halve prisen?

"billig" er on topic, dvs. brukt, ikke? Eller er du ute etter et billig merke? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...