SkinnyT Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) God dag! Begynte i går å lage nytt design på siden min. Er ikke så veldig flink innen dette området, så gikk ut ifra en web-template på oswd.org og modifiserte den litt. Kommer til å bruke siden til blogg, opplasting av videoer og musikk jeg har laget, kanskje litt film- og spillanmeldelser etterhvert.. Jeg er ikke helt fornøyd med hvordan hovednavigeringsbaren ser ut akkurat nå, bør kanskje ta å skifte farge på den.. Hvordan syns dere siden ser ut sånn ellers? Er den verdt å bygge videre på, eller bør jeg droppe den og starte fra scratch? Takker for svar! EDIT: Kanskje lurt å ta med link til siden? Endret 26. juli 2007 av SkinnyT Lenke til kommentar
twilight- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Rent og pent design -- jeg synes absolutt dette er noe du kan jobbe videre på. Er ikke så mange grep jeg ville gjort, annet enn: - "Site Network" virker nedprioritert pga. størrelsen. Om det er topp-navigasjonen for siden bør den være minst like stor som navigasjonen innenfor selve siden ("Welcome", "Blog", etc). - Den andre navigasjonen som jeg nettopp nevnte synes jeg generelt er bra, men jeg ville vurdert å "bokse inn" hele toppen, innføre en border langs toppen av bildet, e.l. Grunnen til det er at det nå kan se ut som navigasjonen kun er knyttet til (og styrer innholdet i) den lille røde boksen, og ikke hele siden generelt. Hvis du skjønner. Så generelt er dette egentlig bare pirk -- fargene og sammensetningene ellers synes jeg er bra. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Takk skal du ha, twilight- Skal prøve ut det du sa, når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå