blarghflargh Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg hadde tenkt å investere en slump gronker i en ny spillpc. Ettersom den jeg har stående på gulvet nå både sliter fælt med å henge med og er rimelig ustabil. Jeg er villig til å investere noen tusen i ny pc, ettersom jeg må kjøpe alle komponenter og for at den skal holde mer enn 1/2 til 1 år, men jeg synes kanskje at 14000 er en smule mye. Etter en god del timer med reviews og diverse forum har jeg kommet fram til en pakke jeg er rimelig fornøyd med. Hovedkort Abit IP35 Pro CPU Intel C2D E6850 CPU Kjøler Thermalright ULTRA120 Extreme Minne OCZ Platinum XTC PSU Corsair 620W GPU Gigabyte Geforce 8800 GTX DVD Samsung SH-S183A Kabinett Antec P182 Kabinett vifter MIST 120mm OS Vista Ultimate 32-bit Jeg hadde tenkt å prøve meg på lett OCing, men har ingen erfaring med dette fra før. GTX kortet har en sinnsykt bra pris i forhold til resten av gjengen, så jeg slo til der. Det jeg stusser på er alt snakket om optimale minne frekvenser osv. Dersom noen vet om noen kompatibilitetsproblemer så si ifra, mener at IP35 Pro sier ja takk til OCZ minne. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hadde kjøpt meg cpu til 1000kr gts til 2200kr strømforsyning til 600kr hovedkort til 1000kr og spart en del penger har asus p5ne-sli 650 e4300 [email protected] ram lås, 7900gt hiper ja kjører battlefield på fullt, det funker bra det. 1000 spenn for cpu den gang jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå