gxi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg må konkludere hvorvidt jeg har beltestrammer montert eller ikke, men har altså ikke peiling på hvordan en slik sak ser ut, og er ikke sikker på hvor den er montert. Noen som har bilder eller en beskrivelse på hvordan en slik strammer ser ut, eller hvordan jeg kan konkludere at jeg har eller ikke har montert en slik? Jeg mener da altså en slik "eksplosiv" engangsstrammer som er koblet til airbag-systemet. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Renault Laguna 1997. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Man har enten dynamitt strammer eller vaiere som er festa et lurt sted foran på bilen som strammer seg når fronten blir trøkka inn. Du må vippe av b-stolpe dekselet og se etter. Dynamitt strammer ser som regel ut som et sigar etui det går noen ledninger inn på. Sitter montert på beltestrammeren/rulla. Har også sett løsninger hvor beltelåsen blir dratt bakover, det skal du se fort under sete. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ser ut til at jeg fant den. Kan det bekreftes at dette er en beltestrammer? Dette er fra undersiden av beltelåsen på høyresiden av førersetet. Endret 26. juli 2007 av jonepet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå