Gå til innhold

Dell 6400 leser ikke flere DVD-sessions

27

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Dell Inspiron 6400 med XP SP2, nyeste firmwire for NEC-6650A DVD-brenner og bruker DeepBurner til å brenne DVD'er. Windows utforskeren klarer ikke å finne mer enn session nr 1 på DVD platene jeg har brent ut. DeepBurner finner alle sessions, og jeg har også forsøkt restart, annen dvd-plate osv.

To andre ting av interesse: uansett filtype på DVD insisterer windows på at de er IE filer når de ligger på DVD'en, men ikke når de er på datamaskina. Og sessionene kom overraskende nok heller ikke frem på en Dell Inspiron 1501 med Vista..

Håper noen vet om en løsning på dette..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt rundt og funnet en midlertidig (dog omfattelig) løsning på problemet.

Programmet IsoBuster (www.isobuster.com) klarer å finne alle filene på disken, men er nødt til å pakke ut filene før de kan spilles av. Hvilket betyr at jeg i så fall må brenne ut alle multi-session discer på nytt i én session om jeg vil ha enkel tilgang til dem gjennom Min Datamaskin.

Tenkte jeg skulle poste dette hvis andre også hadde problemer, jeg er fremdeles på søk etter en bedre fix..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...