Beyma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har planer om å kjøpe to gensere for 39.95 euro, og to t skjorter, en til 9,95 euro og den andre til 7,95 euro fra en nettbutikk.. Hva blir dette totalt? Med frakt og alt.. Skal betales med Visa Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) ((((Pris i € x valutakurs) + Tollsats) + Frakt) + Moms) + Gebyr = Totalpris. I ditt tilfelle, gitt en fraktpris på €20 og pakke som leveres med Posten: (((775 + 10,3%) + 158) +25%) + 93 ~ NOK1360,- Hvis prisene er oppgitt inkludert lokal moms og butikken du kjøper fra har rutiner for det på varer som sendes ut av EU kan det hende du kan få trukket denne fra i det første trinnet. Toll, moms og gebyr - i dette tilfelle på totalt 585 kroner - betales typisk (med mindre du fortoller selv) til den speditøren som leverer pakken. Endret 26. juli 2007 av qwert Lenke til kommentar
geil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er usikker på hvor nøye de er med toll. Jeg bestilte tre t-skjorter, alle produserte i Brasil, og sendte posten kopi av fakturaen. Jeg ble ikke belastet for toll, kun moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå