Chivas Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg har begynt å bruke Live Messenger for Symbian, og lurer litt på hvordan dette fungerer prismessig. - Er det slik at man betaler for hele tiden man er oppkoblet, eller kun når man sender/mottar meldinger (ser at 3g er aktivt hele tiden)? - Er Live Messenger aktiv hele tiden (at den konstant genererer trafikk), eller kun ved meldingsending/mottak? - Jeg har abbonnementet Bedrift Netto fra Telenor; hva koster datatrafikk der, og er det en makspris om dagen? (søkte litt rundt, men fant intet opplysende ) Live Messenger har stått på noen døgn på telefonen, og har blitt brukt til en god del meldingskriving - så det er kjekt å vite litt om kostnadene før jeg bruker det videre Endret 26. juli 2007 av Chivas Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har du ikke en overforingslogg pa mobilen? Der burde du kunne se hvor mye data som har blitt overfort. Selv hvis 3G star pa hele tiden, er det ikke minuttpris som pa oppringt internett, men pris per MB (mener jeg) Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Har sjekket denne loggen litt, og det ser ikke ut til at det er så altfor mye trafikk. Noen MB på par-tre dager. Nå ser det ut til at Telenor har et pristak ved bruk av dette (rundt 1100-1200 /mnd) - ikke akkurat veldig billig Etter å ha brukt dette en stund, har jeg funnet ut at MSN suger batteriet tomt relativt kjapt, så jeg kan ikke la den stå på så mye...kun ved behov, tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå