Ustedalen Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg og en kamerat skal til Tyskland neste uke, og vi har bestilt hotellrom på et hotell i Hamburg fra den 4 til den 6. Vi har derimot funnet ut at vi vil bli forsinket, og at vi ikke vil ankomme Hamburg før den 5. Jeg sendte en mail til hotell og forklarte situasjonen. Jeg fikk en mail tilbake der de på rusten engelsk forklarte at det måtte forandres igjennom Booking Agenten vi brukte. Deretter sendte jeg denne mailen: Well, we are not changing our dates at all. The problem is that we are arriving a little later than what we thought. Is it possible to just hold the room until we arrive without changing any dates? Jon Tufte Nedrestol Og fikk denne til svar: Yes this is not a Problem your bookings is Guarantee later as 6 pm. Mener de å si at det ikke er et problem at vi kommer tidlig neste morgen, eller tror dere at det faktisk vil bli et problem? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg tror de prøver å formidle at det ikke er grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Vi har allerede kommet hjem fra turen vår, og det ble ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå