Andly Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hei! Jeg så musikkvideoen til Gym Class Heroes; Cupid's Chokehold og da så jeg en utrolig kul genser som han ene hadde på seg. Etter ca 2.40 min. Mønsteret er av stjerner med forskjellige farger. Noen som har peiling på merket på den genseren, eller noen av samme type? EDIT Her er videoen; Håper på snar svar..! Endret 26. juli 2007 av Andly Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det tror jeg nok ingen kan si deg....... Du får vel spørre han selv da Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 BAPE har noe liggnende mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Billionaire Boys Club har noe ala det du ser etter. Aner ikke hvor lett det er å få tak i, men. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mener å huske å ha sett en Artful Dodger-genser som ser rimelig lik ut på karmaloop.com, men når jeg ser etter den nå ser det ut som om de har sluttet å selge den. Sjekk hva du finner av Artful Dodger, det er mitt beste tips. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Merket er CLH (creating limitless heights). En venn av meg kjøpte 2 CLH hoodies i england for ett par uker siden. CLH All Star Hoodie: Endret 27. juli 2007 av The1 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mener å huske å ha sett en Artful Dodger-genser som ser rimelig lik ut på karmaloop.com, men når jeg ser etter den nå ser det ut som om de har sluttet å selge den. Sjekk hva du finner av Artful Dodger, det er mitt beste tips. 9153086[/snapback] www.stayhard.no markedsfører Artfull Dodger, kan hende de har produktet du leter etter.. Hviste dere forresten at Artfull Dodger lager musikk? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen som har funnet ut om den fremdeles selges, eller har den gått ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå