Gå til innhold

Nytt kabinett Lian Li PC7BSCAND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kabinett som jeg har selv. Den versjonen du linker til er v3. Vil si at kabinettet har ett lavt støynivå i seg selv men det kommer jo også an på komponentene. Kjølingen er veldig bra syns jeg. Blåses kald luft på harddiskene hele tiden. Anbefaler dette kabinettet på det varmeste. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt dette kabinettet siden mars i år og har i hovedsak positive erfaringer med det. Det er for det første veldig stille av seg. Dette skyldes nok at kabinettet er utstyrt med 3 stk. 120mm store vifter som er svært stillegående. Harddiskene monteres med viberasjonsdempende gummiringer. Filter på luftinntaket hindrer støv i å komme inn i kabinettet, men ikke glem å rengjøre filteret ofte ellers blir resultatet stigende temperatur inne i kabinettet. Temperatur i kabinettet er for det første avhengig av forholdene det er plassert i, samt hvor mye hardware som settes inn, og hvordan monteringen av dette er utført. Gjennomluftingen i kabinettet er i utgangspunktet god, men forutsetter at kabler og annet ikke sperrer for gjennomluftingen. Det gjelder altså å ikke slurve med montering og rengjøring av filter. Med den prisen kabinettet har fått nå (tilbud) så er dette et røverkjøp.

Edit: viftestørrelsen

Endret av vidaremil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...