Sherra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Å si at Gud er snill er teit. Selv småunger skjønner at man ikke er snill når man er så blodtørstig at man tar livet av nesten hele planeten. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mener du at gud dreper og parterer syndere for så å skylle dem ned i kloakken? Jeg blander forresten inn bibelen fordi jeg ønsker å høre hva de religiøse mener om dette, hvordan dem vil plassere hendelsen. I bibelen var det en filosofi og en mening for stort sett alt som skjedde og som skulle skje, så det må da være et religiøst standpunkt til dette. 9151703[/snapback] Jeg er totalt anti-religiøs, så jeg mener ingenting her utenom at det er teit å bringe inn Bibelen i dette temaet siden religiøse sitt svar med støtte i Bibelen burde være enkelt for alle å se: A: Guds straff. B: Guds offerlam. C: Guds veier er usaklige. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det her har strengt tatt ingenting med Bibelen å gjøre. Hvorfor i all verden velger du å blande den inn?? Enig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå