Morten12 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hei! Hvordan papir brukes vanligvis til utskrift av dvd cover? M Endret 26. juli 2007 av Morten12 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du kan vel strengt tatt bruke vanlig kopiark. Det industrien bruker er (uten at jeg vet helt sikkert) vanskelig a putte i printeren og printe ut pa. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei! Hvordan papir brukes vanligvis til utskrift av dvd cover? M 9146442[/snapback] Jeg bruker noe billig foto papir fra canon. Glossy photo paper. Pleier å finne dette på tilbud til en billig penge og blir akkurat som et orginalt dvd cover. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 De litt tykkere "normale" printerarkene er helt fint til dette. Tror de kalles Photo-paper, men de ligner veldig på vanlige papirark i tykkelse og vekt. Er bare litt tykkere, og har en annen struktur bedre egnet for bilder. Ikke så dyre som glossy fotoark, og gir like bra resultat når det skal brukes som cover. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis en bruker glossy fofo pair så får du det beste resultatet, blir helt lik original da. jeg har funnet noen meget gode foto papir her til en bra pris http://www.dvdink.no/estore/default.asp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvis en bruker glossy fofo pair så får du det beste resultatet, blir helt lik original da.Originalene er ikke laget på glossy papir, men noe liknende papiret jeg nevner. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 helt riktig det at disse ikke er laget på glossy papir, men når du betaler litt over 1 kr pr ark og resultatet blir like bra eller bedre så er jo ikke dette dyrt. original bruker jo trykk papir som kan anskaffes på et trykkeri hvis man vet gram vekten på disse og type. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det bare å printe med en vanlig blekk skriver, lexmark feks ved bruk av foto papir ? Eller må man ha laser skriver ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Man kan ha så og si alt annet enn laserskriver. Fotopapir for printer er laget for blekkskrivere. som din printer sikkert er. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ok, nice ! Er de her bra å bruke i dvd covre http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...alogCategoryID= 170g samme som i linken over.. Har lexmark farge blekkskriver. Endret 10. september 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå