lankeveil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt uønsket besøk i bilen min (audi 80s) noe som har resultert i at jeg trenger et nytt vindu (det minste helt bak på begge sider av hattehyllen) Har noen et forslag til hvordan dette kan løses billig? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er ofte en idé å dra til skraphandleren. De kan ha sånt no. Man får det ofte gratis hvis man finner en bil man skrur det av selv. Hvordan det gjøres vet jeg ikke, men 2 små vindusglass kan da ikke koste allhverdens uansett. Jeg hadde ikke giddi skraphandleren når det er såpass lite penger det er snakk om. Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt uønsket besøk i bilen min (audi 80s) noe som har resultert i at jeg trenger et nytt vindu (det minste helt bak på begge sider av hattehyllen) Har noen et forslag til hvordan dette kan løses billig? 9146380[/snapback] Sjekk med bilopphuggere, se linker under klikk her og her Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Legg et ark på innsiden av ruten så ser du hvilken farge det har... på de audiene der så er det vel blankt, grønt eller bronsefarget glass.. Kan være vannskelig og se hvilken farge det er, du ser det når du har fått på plass rutene om det ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror ikke fargetonen på glasset er så viktig når bilens alder nærmer seg 20 år. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En glassmester fikser nok dette til en overkommelig pris og (tror jeg) Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Takk for responsen. Noen som vet hva for utstyr som trengs for å fjerne vinduet fra en dele bil uten å skade det? Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 skal du fjerne det uten at du trenger lista er det bare og skjære lista istykker med en kniv fra utsiden. skulle jeg tro. Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 okay... men hvordan får jeg av vinduet, det var ikke lett å få vekk det ødelagte og det var jeg ikke akkurat forsiktig med. Har ikke de "proffe" noen verktøy jeg kan kjøpe billig på biltema? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Om lista di er hel så er det en smalsak for en glassmester å sette inn det vinduet. Er jo ikke store saken. Å kjøpe et på dynga + verkøy kan nok bli mer bryet enn det koster å få en proff til å gjøre dette. Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 ok men listen er ikke hel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå