theDurkan Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, i år var jeg og laget i Spania og spilte fotballcup (g17 og g19), noe som resulterte i den morsomste og beste uka jeg har hatt. Vi har litt lyst å gjøre noe av det samme neste sommer, men da få med oss flere cuper. Planen ville være å finne en cup i et land som ligger langt nede i Europa, også kjøre oppover og gjennom Europa for å ende opp enten med Gothia eller Dana, og da får litt tid til å slappe av før Norway cup. Så noen som vet om flere internasjonale cuper i Europa om sommeren, eller noen nettside som lister opp slikt? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Copa catalunya, var det den dere var på? Du har jo som sagt Gothia og Dana og Norway, pluss scandia, men som da blir lengre nord enn Norway. Men jeg vil tro at Copa Catalunya(evt. den andre plassen dere var på hvis det ikke var her), for så å dra til Gothia, og så til Norway burde vel funke fint det? 3 cuper på en sommer er vel god knall? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Var Copa Catalanya vi var på. Men skulle hatt noen andre valgmuligheter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå