kebaberdigg Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har ikke rødsprit eller isopropanol k?an jeg bruke vodka med 40% alkohol ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 funker fint å bare ta vanlig dasspapir og tørke bort og men da har du noe rester der sant.. kan godt prøve vodkaen og.. bare ikke la det sitte igjen rester =) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Vil tippe 40%'en går helt fint! Ta noen lag med do papir, litt 40% og tørk av forsiktig. Endret 26. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Vil tippe 40%'en går helt fint! Ta noen lag med do papir, litt 40% og tørk av forsiktig. 9146043[/snapback] takk folkens fått det av og tørket over med dasspapiri 10minutter da er jeg vel klar ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du skriver ikke hvor denne kjølepastaen skal fjernes fra ... Under normale omstendigheter ville ikke jeg anbefale noen å bruke sprit der de ellers bare ville ha brukt dasspapir ... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du skriver ikke hvor denne kjølepastaen skal fjernes fra ... Under normale omstendigheter ville ikke jeg anbefale noen å bruke sprit der de ellers bare ville ha brukt dasspapir ... 9146120[/snapback] Altså ha sprit på dopapiret slik at all gammel kjølerpasta går av. Denne tråden er postet i prosessor kategorien forresten Er CPU det er snakk om. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Altså ha sprit på dopapiret slik at all gammel kjølerpasta går av.Denne tråden er postet i prosessor kategorien forresten Er CPU det er snakk om. 9146202[/snapback] Oh, takk og pris! Det svir på langt nær så mye der, heldigvis. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Isopropanol selges på alle bensinstasjoner til ca. 15 kr... der heter det "kondensfjerner". Like greit å investere i en flaske først som sist, vel? Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kaffi filter er veldig bra og bruke til å fjerne Kjølepasta da dette ikke " loer" legger igjen rester slik som dasspapiret gjør. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dasspapir har funket fett for min del, men skal du være pro bør du bruke iso eller noe i den dur. Rødsprit har jeg også brukt til tider, går da greit det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå