Gå til innhold

Diskusjonstråd for tabelltipstråden

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Hvordan ble det med veddemålet vårt White?  Tipper gjerne at Arsenal kommer over Lfc på tabellen. Eneste Liverpool vinner i år er ligaen (for reserver that is). 

Ingen tro på grepene Benitez har gjort i år med unntak av Voronin. Har som vanlig handlet mye rart og billig.

9206311[/snapback]

Nja. Torres blir en farlig mann. Tror Liverpool kommer på 3. plass, muligens 4. hvis Arsenal gjør et sterkt år. De kommer nok ikke til å vinne PL, men i cup kan alt skje.

9206619[/snapback]

Liverpool kommer på fjerde, Arsenal på tredje. Å Chelsea og ManUtd slåss om de over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvordan ble det med veddemålet vårt White?  Tipper gjerne at Arsenal kommer over Lfc på tabellen. Eneste Liverpool vinner i år er ligaen (for reserver that is). 

Ingen tro på grepene Benitez har gjort i år med unntak av Voronin. Har som vanlig handlet mye rart og billig.

9206311[/snapback]

Du tar feil og vi kan gjerne vedde. Cocky supportere er barnemat.

Lenke til kommentar

9206311[/snapback]

Du tar feil og vi kan gjerne vedde. Cocky supportere er barnemat.

9210413[/snapback]

Faktisk er jeg veldig usikker på både Arsenal og Liverpool, egentlig kan Tottenham ,Everton og Newcastle også finne på å menge seg. Å ifjor ga jo Liverpool litt opp når de så at gullet var tapt, så 21poeng kunne sikkert vært 10. Men ifjor hadde United og Chelsea skadeproblemer. Så vi får se i år, jeg mener hvertfall at Arsenal har en sinnsyk førsteellever. Med V.Persie i spissen kan de nok kjempe seg til en tredjeplass.

Alt avhenger av starten, jeg tror Arsenal nå har fått litt mer rutine og vil stå på fra første spark. Liverpool får som alltid en liten nedtur gjennom sesongen, denne tror jeg vil tippe fordelen til Arsenal. Det blir tett, men tror nok Arsenal kommer høyere enn LFC.

Lenke til kommentar

Sånn raskt satt opp; jeg tror tabellen ser ca. slik ut i mai 2008

1. Chelsea

2. Manchester U.

3. Liverpool

4. Arsenal

5. Tottenham

6. Manchester City

7. Everton

8. Aston Villa

9. Newcastle

10. Sunderland

11. Blackburn

12. Bolton

13. Fulham

14. Middlesbrough

15. Derby

16. Birmingham

17. Reading

18. Portsmouth

19. West Ham

20. Wigan

Tror, desverre, chelsea tar gullet tilbake, selv om jeg håper på en ny kanonsesong fra united. Ellers tror jeg vi får den vanlige topp 4, selvom jeg er en smule usikker på arsenal denne sesongen... Nederst tror jeg vi får pompey, westham og wigan..

Tipper årets overraskelseslag blir Roy Keane's Sunderland.. De gjorde en god sesong i divisjonen under i fjor, og det er jo alltid et av lagene som rykker opp som overrasker ;)

Tror også City kan overraske i år med Svennis som trener...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Faktisk er jeg veldig usikker på både Arsenal og Liverpool, egentlig kan Tottenham ,Everton og Newcastle også finne på å menge seg.  Å ifjor ga jo Liverpool litt opp når de så at gullet var tapt, så 21poeng kunne sikkert vært 10. Men ifjor hadde United og Chelsea skadeproblemer. Så vi får se i år, jeg mener hvertfall at Arsenal har en sinnsyk førsteellever. Med V.Persie i spissen kan de nok kjempe seg til en tredjeplass.

Alt avhenger av starten, jeg tror Arsenal nå har fått litt mer rutine og vil stå på fra første spark. Liverpool får som alltid en liten nedtur gjennom sesongen, denne tror jeg vil tippe fordelen til Arsenal. Det blir tett, men tror nok Arsenal kommer høyere enn LFC.

9210892[/snapback]

Vi får se. Jeg synes United var tidvis veldig sterke mot Chelsea i dag. Chelsea imponerte meg ikke spesielt med sedat og uinspirert angrepsfotball.

Lenke til kommentar

Nå er det alltid rust i starten av en sesong, men hadde jeg vært Josè hadde jeg vært bekymret over at O'shea og Carrick eide midtbanen såpass idag. Dette var uten Scholes og Hargreaves, samt at Evra (stor)spilte i noe uvante vingsposisjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Som sagt så tror jeg ikke Chelsea kommer til å ha en særlig god sesong. Hvis Uniteds sentrale midtbane hadde kontroll, så kommer Liverpool til å ha lekestue.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Som sagt så tror jeg ikke Chelsea kommer til å ha en særlig god sesong. Hvis Uniteds sentrale midtbane hadde kontroll, så kommer Liverpool til å ha lekestue.

9213558[/snapback]

Hinter du til at LFC har en bedre sentral midtbane enn United?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9213558[/snapback]

9213577[/snapback]

LFC har den beste sentrale midtbanen i verden :)

Lenke til kommentar

9213558[/snapback]

9213577[/snapback]

LFC har den beste sentrale midtbanen i verden :)

9213596[/snapback]

Herlig med skyggelapper :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Herlig med skyggelapper  :D

9213644[/snapback]

Talking about yourself again?

9213730[/snapback]

Wh1te, det comebacket? Du kan bedre.

9214317[/snapback]

Fyllesyk :cool:

Lenke til kommentar

Liverpool skal være fornøyde med å plassere seg 10 poeng bak enten Chelsea eller Manchester på 2. plass i år. De kommer aldri til å vinne, og jeg tviler på at de kan klare 2. plass selv hvis Chelsea eller Manchester har en meget uventet dårlig sesong.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Liverpool skal være fornøyde med å plassere seg 10 poeng bak enten Chelsea eller Manchester på 2. plass i år. De kommer aldri til å vinne, og jeg tviler på at de kan klare 2. plass selv hvis Chelsea eller Manchester har en meget uventet dårlig sesong.

9216359[/snapback]

http://www.footballingworld.com/2007/08/05...tions-part-one/

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke skjønne den der, United har ingen svakheter i år. Å alle ledd er best i PL med unntak av keeperplassen. Å offensivt er vi om mulig enda sterkere enn ifjor. I tillegg har vi i år muligheten til å hvile spillere som Ronaldo, Scholes, Carrick og Rooney uten at laget svekkes nevneverdig. Det hadde vi ikke ifjor, å startet og tape litt poeng på slutten av forrgie sesong. I tillegg var vi stabil ifjor, å var vel kun to kamper der vi virkelig trengte fru fortuna (lfc og Fulham). Å vi har Sir Alex, si hva dere vil men hvem trodde vi kom til å vinne ifjor? Den seieren kan man takke han ene og alene for, å jeg har aldri sett vinnerlaget i PL spille så pen fotball før! Er vel kun Arsenal jeg kan sidestille med det som ble vist på Old Trafford ifjor. For de med skyggelapper er vel 7-1 mot Roma (formlaget i Serie-A på det tidspunktet) nok for og støtte opp om det.

Så sammeligner man med Liverpool som ikke har hatt en stabil sesong på 10år, å ikke vinner storkamper og sanker for lite poeng mot topp10 lagene kan jeg ikke tenke meg at de kan true oss. I tillegg er de for sårbar for skader, så sry folkens. Ikke i år heller.

At en ellerannen ABU'er i England sitter og gjetter i villa, å prøver og skape litt blest for å selge siden sin så de om det. I år står det som vanlig mellom Chelsea og United, å Arsenal kommer til og overaske alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å alle ledd er best i PL med unntak av keeperplassen.

Der tror jeg de fleste, både supportere og andre, er uenige. United har bra dekke på backene, når Neville er skadefri. Vingene er det ingenting å si noe på, med Ronaldo, Giggs og Nani helt i verdensklasse. Anderson er vel en slags offensiv potet som jeg også har troen på. Scholes blir 33 i år og synger på siste verset. Carrick er god, men en smule overvurdert. Enda mer overvurdert er Hargreaves som jeg ikke har troen på. Vidic og Ferdinand er et veldig godt midtstopperpar, men både Liverpool og Chelsea slår United der.

Å offensivt er vi om mulig enda sterkere enn ifjor.

Enig. Rooney og Tevez kan bli legendariske. Jeg håper med hele min sjel at det ikke skjer.

Å vi har Sir Alex, si hva dere vil men hvem trodde vi kom til å vinne ifjor? Den seieren kan man takke han ene og alene for, å jeg har aldri sett vinnerlaget i PL spille så pen fotball før!

Jeg vil nå i hvertfall delt æren med Ronaldo, som egenhendig fintet seriegullet i lomma på United.

Så sammeligner man med Liverpool som ikke har hatt en stabil sesong på 10år, å ikke vinner storkamper og sanker for lite poeng mot topp10 lagene kan jeg ikke tenke meg at de kan true oss.

Liverpool vinner ikke storkamper? Liverpool er uhyre sterke i storkamper. I 1-0-oppgjøret mot United var vi desidert det beste laget. For å ikke snakke om lagene vi slo ut av CL. For to år siden endte vi ett lusent poeng bak dere i serien.

I tillegg er de for sårbar for skader, så sry folkens. Ikke i år heller.

Sårbare for skader? Vi har dobbel dekning (og vel så det) på alle plasser. Sannsynligvis den beste i ligaen også.

Finnan/Arbeloa - Carragher/ny stopper - Agger/Hyypiä - Riise/Aurelio

Pennant/Benayoun - Gerrard/Sissoko/Lucas - Alonso/Mascherano - Kewell/Babel

Torres/Kuyt/Voronin/Crouch

Flere av spillerne kan dekke andre posisjoner og i tillegg har vi Robbie Threlfall og Emiliano Insua som kommer i full fart.

Til slutt vil jeg si at å diskutere ting som dette online er veldig risikabelt for alle og enhver med tanke på at disse utsagnene garantert kommer tilbake for å plage oss hvis vi tar feil :wee:

Lenke til kommentar
Å alle ledd er best i PL med unntak av keeperplassen.

Der tror jeg de fleste, både supportere og andre, er uenige. United har bra dekke på backene, når Neville er skadefri. Vingene er det ingenting å si noe på, med Ronaldo, Giggs og Nani helt i verdensklasse. Anderson er vel en slags offensiv potet som jeg også har troen på. Scholes blir 33 i år og synger på siste verset. Carrick er god, men en smule overvurdert. Enda mer overvurdert er Hargreaves som jeg ikke har troen på. Vidic og Ferdinand er et veldig godt midtstopperpar, men både Liverpool og Chelsea slår United der.

9218178[/snapback]

Akkurat det der gidder jeg ikke diskutere siden det er så dødfødt som det kommer.

Klar 1. plass i PL, finale i Fa-cup og Semi i CL sier det meste. Å Carrick var i mine øyne bedre enn Scholes ifjor, å snudde spillet glimrende. At han er litt anonym og ikke legges merke til lider ingen andre enn motstanderlaget av. Vel mest scorte mål og såpass få innslupne sier vel litt om forsvaret vårt, spesielt med en spillestil som united har. Anderson er forøvrig faktisk mest defensiv, og favoritt posisjonen hans er venstreback. Hargreaves er den beste defensive engelske midtbanen uten tvil, å jeg tror han kan erstatte Keane. I tillegg frigjør han Carrick offensivt, så han kommer mer til sin rett.

Liverpool vinner ikke storkamper? Liverpool er uhyre sterke i storkamper. I 1-0-oppgjøret mot United var vi desidert det beste laget. For å ikke snakke om lagene vi slo ut av CL. For to år siden endte vi ett lusent poeng bak dere i serie

Nå snakker jeg utifra statistikk, å ifjor tok Liverpool 32 poeng mot topp10 lagene. Chelsea 40, United 44 og Arsenal 42. Finner ikke statistikken akkurat nå, men du kan gjerne regne å se at jeg har rett :) I Cl er statistikken deres upåklagelig. 1 poeng bak i en sesong der United ikke hadde sentrale midtbaner grunnet skader og tumultene rundt Keane. I år er de fleste skadefri, og alle har fått en skikkelig sesongoppkjøring, med unntak av Tevez. GL sier jeg bare, Catch us if you can.

Sårbare for skader? Vi har dobbel dekning (og vel så det) på alle plasser. Sannsynligvis den beste i ligaen også.

Finnan/Arbeloa - Carragher/ny stopper - Agger/Hyypiä - Riise/Aurelio

Pennant/Benayoun - Gerrard/Sissoko/Lucas - Alonso/Mascherano - Kewell/Babel

Torres/Kuyt/Voronin/Crouch

Flere av spillerne kan dekke andre posisjoner og i tillegg har vi Robbie Threlfall og Emiliano Insua som kommer i full fart.

Alle erstattere mener jeg er middelmådig med unntak av på sentral midtbane og topp. Spesielt i forsvar er det særdeles tynt. Å Benayoun skjønte jeg aldri hvorfor ble kjøpt, hever ikke laget i det hele tatt. Babel var et andrevalg bak Malouda, å det skjønner jeg godt. Men han skal jeg ikke uttale meg så mye om, aldri sett han spille en skikkelig kamp.

Til slutt vil jeg si at å diskutere ting som dette online er veldig risikabelt for alle og enhver med tanke på at disse utsagnene garantert kommer tilbake for å plage oss hvis vi tar feil

Dette er jo såklart bare synsing og gjetting, så blir ikke og plage meg så veldig mye. Tar uansett ikke alvorlig feil. Å jeg har ikke plagd LarsP noe for sin skråsikkerhet ifjor :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alle erstattere mener jeg er middelmådig med unntak av på sentral midtbane og topp. Spesielt i forsvar er det særdeles tynt. Å Benayoun skjønte jeg aldri hvorfor ble kjøpt, hever ikke laget i det hele tatt. Babel var et andrevalg bak Malouda, å det skjønner jeg godt. Men han skal jeg ikke uttale meg så mye om, aldri sett han spille en skikkelig kamp.

9218469[/snapback]

Du har sikkert ikke sett noen (eller få) av Liverpools pre-season kamper, hvor mange mener Benayoun har vært den beste av nyervervelsene. Det er nok i forsvar vi er tynnest, men der er vi jo i gang med å forsterke via nye kjøp. Malouda er 6 år eldre enn Babel. Babel er regnet som et av Europas desidert største talenter, men han har ikke slått helt til i rødt enda. I går var han god og han kommer til å bli bedre.

Det er vel heller ikke noe å legge skjul på at Liverpool er et lag med særdeles lite skader, spesielt i forsvar. Vi slet på midtbanen i fjor og mange savnet spesielt Garcia, men nå er den offensive taktikken til pool back with a vengeance, så vi snakkes på Anfield ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...