Ol'H Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen spisser hos dere er på topp 9146804[/snapback] Neida, Fowler og Owen var ikke guder i sin tid 9147183[/snapback] Bobby Charlton var å gud i sin tid. Cantona var også strålende. Niall Quinn var vel å fantastisk i Sunderland, så må vi ikke glemme Pelè! Nei nå må jeg gå gjemme meg, det er nåtiden som banker på døra Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen spisser hos dere er på topp 9146804[/snapback] Neida, Fowler og Owen var ikke guder i sin tid 9147183[/snapback] Begynner aa bli noen aar siden, det, da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen spisser hos dere er på topp 9146804[/snapback] Neida, Fowler og Owen var ikke guder i sin tid 9147183[/snapback] Bobby Charlton var å gud i sin tid. Cantona var også strålende. Niall Quinn var vel å fantastisk i Sunderland, så må vi ikke glemme Pelè! Nei nå må jeg gå gjemme meg, det er nåtiden som banker på døra 9147230[/snapback] Du som whiner, da må jeg nesten arrestere deg. Dere har jo en ving som scorer alle målene, så. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du som whiner, da må jeg nesten arrestere deg. Dere har jo en ving som scorer alle målene, så. 9147262[/snapback] Han scorer hvertfall... i botter og spann, ogsaa. Rooney puttet ikke saa rent lite i fjor heller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ingen spisser hos dere er på topp 9146804[/snapback] Neida, Fowler og Owen var ikke guder i sin tid 9147183[/snapback] Bobby Charlton var å gud i sin tid. Cantona var også strålende. Niall Quinn var vel å fantastisk i Sunderland, så må vi ikke glemme Pelè! Nei nå må jeg gå gjemme meg, det er nåtiden som banker på døra 9147230[/snapback] Du som whiner, da må jeg nesten arrestere deg. Dere har jo en ving som scorer alle målene, så. 9147262[/snapback] Ta en spøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg er veldig lite mottakelig for slike spøker. Kommer du med en vits må du regne med at det alltid er noen som ikke synes den er morsom Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 I år blir det en utrolig spennende kamp mellom Chelsea, Liverpool og Manchester United, og jeg håper (og tror) at gullet vil bli avgjort i de 2-3 siste rundene. Den fjerde og siste plassen om Champions League går til Tottenham i år, og Arsenal må endelig se seg slått av sin erkerival! Ellers blir det kamp mellom Everton, Newcastle og Aston Villa om Europa cupen. Men om jeg skal tippe en vinner tror jeg Chelsea vinner i år. Men jeg lurer på; Om to lag har samme poengsum og samme målforskjell, hvordan avgjøres det hvem som vinner? Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 I år blir det en utrolig spennende kamp mellom Chelsea, Liverpool og Manchester United, og jeg håper (og tror) at gullet vil bli avgjort i de 2-3 siste rundene. Den fjerde og siste plassen om Champions League går til Tottenham i år, og Arsenal må endelig se seg slått av sin erkerival! Ellers blir det kamp mellom Everton, Newcastle og Aston Villa om Europa cupen. Men om jeg skal tippe en vinner tror jeg Chelsea vinner i år. Men jeg lurer på; Om to lag har samme poengsum og samme målforskjell, hvordan avgjøres det hvem som vinner? 9148474[/snapback] Alfabesisk rekkefølge Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Im on your side Wh1te Lfc <3 Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og mine favoritter, Manchester city kommer blandt de 6 beste i år....... tror jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og mine favoritter, Manchester city kommer blandt de 6 beste i år....... tror jeg 9152177[/snapback] Det tror jeg også. Jeg tror på en 6. plass (se på tabelltipset mitt i den andre tråden ) for et godt forsterket City-lag. Vi får krysse fingrene :-) PS! Egentlig er jeg jo lovpålagt å hate City, men jeg er vel unntaket i Unitedfansen. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og mine favoritter, Manchester city kommer blandt de 6 beste i år....... tror jeg 9152177[/snapback] Det tror jeg også. Jeg tror på en 6. plass (se på tabelltipset mitt i den andre tråden ) for et godt forsterket City-lag. Vi får krysse fingrene :-) PS! Egentlig er jeg jo lovpålagt å hate City, men jeg er vel unntaket i Unitedfansen. 9152215[/snapback] Ja.... med de nye: Rolando Bianchi, Geovanni, Martin Petrov og ikke minst stortalentet og u-21 kapteinen til Sveits, Gelson Fernandes, blir dette veldig bra tror jeg Flere blir nok også kjøpt I tillegg har jo City to av Englands største talenter i Micah Richards og Michael Johnson Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Og nå kan du muligens legge til Chiellini på den lista. Dette kan bli bra for deres del! Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Og nå kan du muligens legge til Chiellini på den lista. Dette kan bli bra for deres del! 9157473[/snapback] Og Manuele Blasi er også meget aktuell Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Javier Garrido klar for city Angriperen Valeri Bojinov fra Fiorentina er straks klar, mens det forhandles om og med den engelske u-21 spilleren Leighton Baines, Brassen Elano og en forsvarsspiller jeg aldri har hørt om, som heter Vedran Corluka.... Tror fortsatt folket at City havner langt nede på tabellen? Jeg fastholder min sjetteplass med forbehold om bittelitt høyere plassering Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Javier Garrido klar for city Angriperen Valeri Bojinov fra Fiorentina er straks klar, mens det forhandles om og med den engelske u-21 spilleren Leighton Baines, Brassen Elano og en forsvarsspiller jeg aldri har hørt om, som heter Vedran Corluka.... Tror fortsatt folket at City havner langt nede på tabellen? Jeg fastholder min sjetteplass med forbehold om bittelitt høyere plassering 9192770[/snapback] Elano fra Santos? Edit: Gah, han gikk til Shakthar for to år siden... Han er for alt jeg vet ganske dyktig, og City begynner (dessverre) å se meget sterke ut. Bojinov var også en røver på CM 03/04, vet ikke allverdens om spillet hans irl, men han er ung. Endret 2. august 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Javier Garrido klar for city Angriperen Valeri Bojinov fra Fiorentina er straks klar, mens det forhandles om og med den engelske u-21 spilleren Leighton Baines, Brassen Elano og en forsvarsspiller jeg aldri har hørt om, som heter Vedran Corluka.... Tror fortsatt folket at City havner langt nede på tabellen? Jeg fastholder min sjetteplass med forbehold om bittelitt høyere plassering 9192770[/snapback] Elano fra Santos? Edit: Gah, han gikk til Shakthar for to år siden... Han er for alt jeg vet ganske dyktig, og City begynner (dessverre) å se meget sterke ut. Bojinov var også en røver på CM 03/04, vet ikke allverdens om spillet hans irl, men han er ung. 9193006[/snapback] Og alle kom Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Manchester City har jo nesten bytta ut hele laget sitt. Sjukt. Svennis kan overraske i år, mark my words. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvordan ble det med veddemålet vårt White? Tipper gjerne at Arsenal kommer over Lfc på tabellen. Eneste Liverpool vinner i år er ligaen (for reserver that is). Ingen tro på grepene Benitez har gjort i år med unntak av Voronin. Har som vanlig handlet mye rart og billig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvordan ble det med veddemålet vårt White? Tipper gjerne at Arsenal kommer over Lfc på tabellen. Eneste Liverpool vinner i år er ligaen (for reserver that is). Ingen tro på grepene Benitez har gjort i år med unntak av Voronin. Har som vanlig handlet mye rart og billig. 9206311[/snapback] Nja. Torres blir en farlig mann. Tror Liverpool kommer på 3. plass, muligens 4. hvis Arsenal gjør et sterkt år. De kommer nok ikke til å vinne PL, men i cup kan alt skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå