Gå til innhold

Diskusjonstråd for tabelltipstråden

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Denne tråden er splittet ut fra tabelltipstråden, for at vi skal få en separat diskusjon ang folks tips og hvorfor de tror det går slik de har tippet

Har tro på Manchester, men chelsea har også meget gode muligheter til å vinne serien.

9102201[/snapback]

Men det har ikke Liverpool, som helt klart har vært best på transfermarkedet?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tro på Manchester, men chelsea har også meget gode muligheter til å vinne serien.

9102201[/snapback]

9102274[/snapback]

Nåja, Torres er god, Babel er god, Voronin har startet godt og Benayoun er brukbar. Klart best vil jeg ikke si, men de har muligens gjort noen gode overganger. For alt vi vet kan Torres floppe like mye som Shevchenko har gjort - og de andre har også mye å bevise synes jeg.

Litt tidlig å konkludere med det før det er spilt en offisiell kamp, selv om et par av navnene de har signert er relativt store.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nåja, Torres er god, Babel er god, Voronin har startet godt og Benayoun er brukbar. Klart best vil jeg ikke si, men de har muligens gjort noen gode overganger. For alt vi vet kan Torres floppe like mye som Shevchenko har gjort - og de andre har også mye å bevise synes jeg.

Litt tidlig å konkludere med det før det er spilt en offisiell kamp, selv om et par av navnene de har signert er relativt store.

9102296[/snapback]

Ikke glem Lucas Leiva, som kan sammenlignes med Uniteds to nye talenter, Nani og Anderson.

Poenget er jo uansett at dette er en spekulasjonstråd og det dermed er på sin plass å gå ut i fra papiret, hvor jeg mener Liverpool har minst et like bra utgangspunkt som Chelsea. Så gjenstår det bare å se om United klarer å gjenta bedriften fra i fjor, noe jeg frykter.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Ikke glem Lucas Leiva, som kan sammenlignes med Uniteds to nye talenter, Nani og Anderson.

9102328[/snapback]

Stemmer! Lucas er jo et av de største talentene man har fått tak på i det siste FM-versjonene, og det pleier å stemme med virkeligheten også.

Du har rett i at han kan sammenlignes med Nina og Anderson :)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

9102328[/snapback]

Stemmer! Lucas er jo et av de største talentene man har fått tak på i det siste FM-versjonene, og det pleier å stemme med virkeligheten også.

Du har rett i at han kan sammenlignes med Nina og Anderson :)

9102339[/snapback]

Hvorfor skal alle hele tiden uttale seg på grunnlag av FM hele tiden? Huff.

Leiva ble kåret til årets spiller i Brasil i fjor. DET sier det meste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har aldri spilt FM...

9102473[/snapback]

Hehe, okay. Ikke ALLE da. Men mange baserer uttalelsene sine på hvordan spillere er på FM osv osv. Selv om det stemmer noen ganger så synes jeg det blir litt sånn.. ja.

9102554[/snapback]

Ja, jeg vet og det er både bra og dårlig. For eksempel så kan jeg lese om en liten kid som skryter Kompany opp i skyene pga. FM for deretter å gjøre litt research selv for å finne ut om spilleren faktisk er god.

Lenke til kommentar

Det er helt greit at det er unødvendig å henvise til FM når man skal påpeke et godt talent, men FM/CM har faktisk vært bemerkelsesverdig flinke til å finne fram og tippe hvem som kommer til å bli store stjerner.

Noen eksempler på det er: Zlatan, han var et enormt talent tidlig i rekken av CM-spill. Mens han spilte i allsvenskan og bare var 16-17 år.

Kim Kãllstrõm, en annen svenske som ingen hadde hørt om, var et kjempetalent på CM som 16-åring..... nå har vel de fleste hørt om ham vil jeg tro.

Robinho var et talent på CM som 13-åring.... o.s.v :)

Lenke til kommentar

Vi får se hvor gode Nani og Anderson blir før jeg støtter den påstanden. Men på kort sikt er jeg enig. Liverpool kan selvsagt bli farlige de også, men det er fortsatt mer sannsynlig at enten Chelsea eller Manchester tar det.

Jeg tror Arsenal vil slå til når alle andre minst venter det.

De kommer aldri til å ende opp på første eller andre plass i år. Det er jeg veldig sikker på.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Arsenal? Hvorfor? De har mista Henry, det er bråk oppover i systemet og det ryktes også at Wenger ikke trives maks i klubben om dagen. Arsenal er på vei nedover.

9138114[/snapback]

Si meg en ting, har du fulgt med hva som skjedde i sesong 06/07? Ser ikke slikt ut

Lenke til kommentar
Arsenal? Hvorfor? De har mista Henry, det er bråk oppover i systemet og det ryktes også at Wenger ikke trives maks i klubben om dagen. Arsenal er på vei nedover.

9138114[/snapback]

Laget er ungt, å var for ustabilt spesielt i starten av forrige sesong. Nå har de fått et år på ræva, og uromomentet Henry er borte. Å han spilte jo tross alt knapt ifjor så betyr nok ikke allverden at han har dratt. De har beholdt spillere som Van Persie og Fabregas, Van Persie som forøvrig var fabelaktig før han ble skadet ifjor. Blir å slite litt defensivt, men offensivt blir det nok moro å se dem.

Tror det blir tøft bak United i år, men Chelsea vil nok være nærmest United. Har ikke troen på Liverpool i år, det var varslet klasse utskiftninger. Med unntak av Torres så kan jeg ikke se den store forandringen. Babel kan nok slå til, men fortsatt ikke etablert nok til at jeg mener han kan satses 100% på. Spesielt i forsvar virker de sårbare og stallen virker som United sin ifjor tynn og noe middelmådig på backup. I tillegg har de for lite offensiv kraft til og avgjøre de typiske uavgjort kampene. Å salget av Bellamy svekket dem også i mine øyne, kan hende Voronin fyller dette hullet.

Chelsea har ikke gjort stort for en allerede komplett stall, så de blir nok like gode som ifjor.

Nei Arsenal gjør det nok greit i år, men må få moral i laget og rutinerte spillere som Gallas og Lehmann må ta ansvar.

Lenke til kommentar
Å salget av Bellamy svekket dem også i mine øyne, kan hende Voronin fyller dette hullet.

9139649[/snapback]

Vel, Bellamy spilte jo ikke stort i fjor, og når han gjorde det var han da ikke helt fantastisk akkurat. Han var nok ferdig i klubben etter golfturen. Jeg er rimelig sikker på at Voronin kommer til å fylle hullet etter Bellamy, og vel så det. Han har vært en av de beste spillerne til Liverpool i denne sommerens pre-season kamper. Dog mye lettere motstand, men det gir jo en indikasjon på det. Torres har også vært god.

Tror forøvrig West Ham forbedrer seg kraftig i år. Selv om de mest sannsynlig mister Tevez.

Tror det blir jevnere enn noen gang i PL denne sesongen.

Lenke til kommentar
Voronin er en mye større spiller enn Bellamy.

9140451[/snapback]

Dette er jeg totalt uenig med deg i. Bellamy på topp er en av Premier Leagues klart beste spisser.

Voronin kan nok bli en hit ja. Ikke sett så mye av han, men en kompis mener han kommer til og bli denne sesongens Berbatov.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9140451[/snapback]

Dette er jeg totalt uenig med deg i. Bellamy på topp er en av Premier Leagues klart beste spisser.

Voronin kan nok bli en hit ja. Ikke sett så mye av han, men en kompis mener han kommer til og bli denne sesongens Berbatov.

9141452[/snapback]

Bellamy er jo aldri "på topp".

Lenke til kommentar

9140451[/snapback]

9141452[/snapback]

Bellamy er jo aldri "på topp".

9144726[/snapback]

Ingen spisser hos dere er på topp :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ingen spisser hos dere er på topp  :D

9146804[/snapback]

Neida, Fowler og Owen var ikke guder i sin tid :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...