Gå til innhold

TV-serien Heroes blir spill (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjenner jeg Ubisoft rett, lager de bare nok et crappy beat em up-spill med alle karakterene fra serien, der du trykker pil opp+x+s+a for å gjøre "roundhouse scissor kick" e.l. der man bare går fra venstre mot høyre og slår på hauger med fiender med 3-slags-komboer, ala Fantastic Four.

9150720[/snapback]

Etter det jeg har sett lager ubisoft for det meste bare bra spill som appelerer til mange, send link til en eller annen spill de har laget som har scoret dårlig og da mener jeg en DE har laget og ikke publisert. Det er ikke mange! ;)

Digger Heroes jeg også, dette blir nok konge!

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Blir spillet 1/12 så bra som serien så skal jeg kjøpe det :)

Håper at folkene får de samme kreftene som i spillet osv.

9147766[/snapback]

Dersom det er 1/12 så bra som serien.. blir jo spillet helt syyykt bra faktisk!

Men, jeg er egentlig litt skeptisk til dette.. det er jo vel forsåvidt med alle lisens spill da... :hrm:

Lenke til kommentar

Avhengig av hvor lenge dette spillet har vært under utvikling kan man jo stille seg tvilende. Om jeg tolker nyhetsartikkelen rett har de nylig fått rettighetene til å lage spill av serien, og spillet skal komme ut på slutten av neste år. det vil si en utviklingstid på kanskje to år. Dette er noe lite for et spill, spør du meg. Blizzard bruker gjennomsnittlig minst fire år på sine spill, gjerne fem. Tre år burde være et absolutt minimum.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Opprett ny...