Gå til innhold

Starte Hunter, Night Elve eller Draenei?

Anbefalte innlegg

Av NightElf eller Draenei ville jeg nok valgt Draenei kun for 1% +hit racialen

Dog som flere har nevnt: Dwarves bør vurderes pga Stoneform.

Når det gjelder talents er jeg uenig i at man skal bruke poeng på Hawk's Eye eller Improved Concussive Shot. Det er minimalt med situasjoner hvor du MÅ stå mer enn 35yards unna i endgame pve. I pvp er det marginalt viktigere men sånn ca alle klasser vil prøve å komme seg inn i dødsonen til en hunter uansett så du kan ikke regne med å holde folk på 35-40yd. Improved Concussive gir deg 20% sjanse for en 3s stun, kan ikke si dette er så fantastisk nyttig i forhold til traps som gir deg langt mer tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 70 dwarf hunter, en kompis jeg spiller med har en 70 NE hunter. Han sier hver dag at han angrer på at han ikke valgte dwarf. Stoneform er SÅ bra for PvP.

Bryr du deg ikke om PvP ville jeg valgt Draenei for +1 hit. NE er det dårligeste valget for både PvE og PvP, siden dwarfs også har +5 guns.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Når ble eg vist veldig i tvil her :p

Men på Dwarf, hav menes med dette: Treasure Finding - passive

Activate to see treasure chests on mini map - lasts until canceled - no cooldown

Att man kan se skattekister som andre ikkje kan da eller? og hva slags kister er dette?

Endret av gas
Lenke til kommentar
Skattekister ol. ja. Jeg må også si dwarf.

9152585[/snapback]

Jeg bruker den egentlig ikke så mye, hender jeg aktiverere den for et lite øyeblikk da jeg er steder som jeg tror det kan være en skattekiste ol.

Det som er ganske bra med den er at den kan også benyttes i quester. Noen quester vil be deg finne feks 25 forskjellige deler/planter etc. I mange tilfeller kan du aktivere Find treasure og de vil komme opp som gule punkter på minimapen :)

Lenke til kommentar

Find treasure får du strengt tatt bare veldig skjelden bruk for til annet enn quest objects. Det er ekstremt få skattekister i Outlands. Stoneform er kjekt, men absolutt ikke avgjørende i det hele tatt.

Skal du spille PvE (det vil si instances/raids) så vil jeg si at +1% hit eier alt annet.

Ta den rasen føler du kan leve med en lang stund. Hvis du har tenkt å holde på en lang stund da, vel å merke...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...