Elys Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Av NightElf eller Draenei ville jeg nok valgt Draenei kun for 1% +hit racialen Dog som flere har nevnt: Dwarves bør vurderes pga Stoneform. Når det gjelder talents er jeg uenig i at man skal bruke poeng på Hawk's Eye eller Improved Concussive Shot. Det er minimalt med situasjoner hvor du MÅ stå mer enn 35yards unna i endgame pve. I pvp er det marginalt viktigere men sånn ca alle klasser vil prøve å komme seg inn i dødsonen til en hunter uansett så du kan ikke regne med å holde folk på 35-40yd. Improved Concussive gir deg 20% sjanse for en 3s stun, kan ikke si dette er så fantastisk nyttig i forhold til traps som gir deg langt mer tid. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tenkte mer på Loch modan, wetlands osv jeg da 9146797[/snapback] ..Som alle rasene kan gå til. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg har en 70 dwarf hunter, en kompis jeg spiller med har en 70 NE hunter. Han sier hver dag at han angrer på at han ikke valgte dwarf. Stoneform er SÅ bra for PvP. Bryr du deg ikke om PvP ville jeg valgt Draenei for +1 hit. NE er det dårligeste valget for både PvE og PvP, siden dwarfs også har +5 guns. Endret 27. juli 2007 av superreven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Når ble eg vist veldig i tvil her Men på Dwarf, hav menes med dette: Treasure Finding - passive Activate to see treasure chests on mini map - lasts until canceled - no cooldown Att man kan se skattekister som andre ikkje kan da eller? og hva slags kister er dette? Endret 27. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skattekister ol. ja. Jeg må også si dwarf. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skattekister ol. ja. Jeg må også si dwarf. 9152585[/snapback] Jeg bruker den egentlig ikke så mye, hender jeg aktiverere den for et lite øyeblikk da jeg er steder som jeg tror det kan være en skattekiste ol. Det som er ganske bra med den er at den kan også benyttes i quester. Noen quester vil be deg finne feks 25 forskjellige deler/planter etc. I mange tilfeller kan du aktivere Find treasure og de vil komme opp som gule punkter på minimapen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Som racial er den ikke all verdens, men det gjør stoneform opp for. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Find Treasure er GENIAL som quest tracker, tracker det meste av objects en skal finne i quests. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 hm ok, høres jo greit ut det tror eg går for Dwarf nå Men hva slags skattekister er det da? kan Hunters åpne dem da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Selvsagt, med mindre de er låst. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Find treasure får du strengt tatt bare veldig skjelden bruk for til annet enn quest objects. Det er ekstremt få skattekister i Outlands. Stoneform er kjekt, men absolutt ikke avgjørende i det hele tatt. Skal du spille PvE (det vil si instances/raids) så vil jeg si at +1% hit eier alt annet. Ta den rasen føler du kan leve med en lang stund. Hvis du har tenkt å holde på en lang stund da, vel å merke... Endret 27. juli 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvis estetikk er viktigere enn racials - Draenei female all the way. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Det blir nok Draenei eller Dwarf nå ja, siden Night elf ikkje har noe særli fordel med hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå