Skogslik Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ja eg tenkte eg skulle starte meg ein Hunter, syns det virker ganske gøy Men noen som har noe inspil om hva eg burde starte som av nevnte i tilttelen? Og vilken Spec burde eg gå for, har aldrig spilt Hunter før. Endret 26. juli 2007 av gas Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja eg tenkte eg skulle starte meg ein Hunter, syns det virker ganske gøy Men noen som har noe inspil om hva eg burde starte som av nevnte i tilttelen? Og vilken Spec burde eg gå for, har aldrig spilt Hunter før. 9145613[/snapback] Det eneste (utenom utseende) det står på her, er altså racials. La oss se på de to class-racialsa: Night elf Shadowmeld Activate while immobile and out of combat to enter stealth mode. Movement or damage cancels Shadowmeld. Passively boosts stealth mode of rogues and druids. Quickness Dodge chance increased by 1%. Wisp Spirit Become a wisp when dead with 50% movement speed increase. Nature Resistance Increase Nature Resistance by 10. Draenei Gift of the Naaru Activate to heal your target for 35 + 15 per Level over 15 sec - 40 yd range - 1.5 sec cast - 3 min cooldown. (At level 1 it heals 50 health, and 1085 at level 70) Heroic Presence Increases chance to hit by 1% for you and all party members within 30 yards. (Warriors, Paladins, and Hunters) Inspiring Presence Increases chance to hit with spells by 1% for you and all party members within 30 yards. (Priests, Mages, and Shaman) Gemcutting 5 point skill bonus to Jewelcrafting (note, this also raises the cap by 5 at each level of jewelcrafting). Shadow Resistance Increase Shadow Resistance by 10. Du burde ut ifra dette bestemme hvilken race du vil være -selv- Angående specc vil jeg anbefale deg Beastmastery til levling, siden det er enkelt, raskt og effektivt. Si ifra hvis du vil gå for dette, også skal jeg sette opp en specc for deg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 hm, tror faktisk eg går for Night Elf. Mounten dems er mye tøffere og Men ja sett opp en Specc du, hadde vert snilt Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hm, tror faktisk eg går for Night Elf. Mounten dems er mye tøffere og Men ja sett opp en Specc du, hadde vert snilt 9145738[/snapback] Denne er til level 50, si ifra hvis du trenger en til 70. Og hvis du ønsker kan du ta ut 3 poeng i Ferocious Inspiration og sette 3 inn i Catlike reflexes - helt opp til hva du synes er mest nødvendig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 hm, det er ikkje satt noen poeng på der men, når eg går på linken så velger eg clas og så må egs ette poeng. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hm, det er ikkje satt noen poeng på der men, når eg går på linken så velger eg clas og så må egs ette poeng. 9145876[/snapback] Oi, beklager. Setter opp nå, glemte å få med linken >.< Riktig specc Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Imp Revive Pet er ekstremt undervurdert. Veldig bra når du levler imo. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Må nesten heller ta Dverg: Stoneform - active While active, grants immunity to Bleed, Poison, and Disease effects. In addition, Armor increases by 10%. Lasts 8 sec. - 3 min cooldown Gun Specialization - passive Dwarves get +5 to Gun Skill Frost Resistance - passive All Dwarves get +10 Frost Resistance Treasure Finding - passive Activate to see treasure chests on mini map - lasts until canceled - no cooldown Har selv NE Hunter, men skulle ønske jeg var Dverg Morro rase imo Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg anbefaler egentlig Draenei Hunter, rett og slett på grunn av alle fordommene mot en NE Hunter. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Night Elf for PvP Draenei for PvE Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Enig med dere med dette.. men jeg må legge til at det er veldig greit å ha litt kontroll over buen sin også.. ikke bare dyret, så sløs gjerne 3 poeng til Hawk Eye og et par i Improved Concussive Shot! Da kan du skyte 6yrds lenger pluss at du får sjanse i å stunne target'n slik at dyret kan springe frem og gjør massiv skade! det er i allefall slik jeg gjør det! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Enig med dere med dette.. men jeg må legge til at det er veldig greit å ha litt kontroll over buen sin også.. ikke bare dyret, så sløs gjerne 3 poeng til Hawk Eye og et par i Improved Concussive Shot! Da kan du skyte 6yrds lenger pluss at du får sjanse i å stunne target'n slik at dyret kan springe frem og gjør massiv skade! det er i allefall slik jeg gjør det! 9146473[/snapback] Ok ja får det var jo bare satt opp til lvl 50, så da har eg jo en del poeng til overs, så det hørtes bra ut det du sa der! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis du spiller på min server, bør du velge night elf. Da går corpse runnet mye raskere hver gang jeg ganker deg Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis du spiller på min server, bør du velge night elf. Da går corpse runnet mye raskere hver gang jeg ganker deg 9146700[/snapback] Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dwarf er jo SÅÅ mye kulere . Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dwarf er jo SÅÅ mye kulere . 9146750[/snapback] Helt klart, ble anbefalt det da jeg begynte og tok det Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Startet med gnome jeg.. Men blir jo samme greia. Men dwarf er rawt ^^ Enkle quest på de start stedene osv.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Enkle quest på de start stedene osv.. 9146771[/snapback] Alle startstedene har enkle quester da. Litt av poenget med en gang man begynner. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tenkte mer på Loch modan, wetlands osv jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå