Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med tett nese og hals litt hjelp takk.

neoman

Anbefalte innlegg

Ok jeg har nå i ca ett år hatt veldig store problemer med tett hals og nese,

det gjør det vanskeligere for meg og snakke, puste, synge å være sosial.

Det går alså i perioder, det ødlegger også den fysiske formen min en del føler jeg, blir slapp i kroppen osv. Mulig jeg har forklart problemet litt dårlig så prøver litt til,

Halsen er ekstremt tett akruatt som når man er svært forkjølet og full av slim bare att man ikke kan harke det vekk.

Nesa er som når jeg svakt forkjølet bare att når jeg snyter meg kommer det ikke ut noe, jeg føler nesa er ganske blokkert.

før har alt dette bare gått i perioder men nå ser det ut til å være permanenet legen min er på ferie så har ingen steder å gå, og min mor nekter å la meg gå til lege fordi hun mener det er selv skylt fordi jeg sitter foran dataen mange timer daglig.

Uansett jeg setter pris på svar , vis du tror du har noen tips som kan hjelpe meg si ifra setter pris på all hjelp, har som sagt hatt dette ett år.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være en type allergi siden det er såpass kronisk. Beste rådet er selvsagt å gå til lege, men du kan jo kanskje prøve noe allergimedisin og se om det hjelper.

Synes ikke symptomene dine minner helt om den erfaringen jeg har med allergi (mye nysing), men jeg vet ikke alle plager allergi kan resultere i. Tett nese er ihvertfall noe jeg har hatt mye av, helt blokkert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...