CaSh Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hei jeg får ikke slettet en fil på 500mb fordi den ikke er lastet ned helt. Jeg har prøvd å slette den i nero uten sukksess og jeg har lastet opp med sikkerhetsmodus uten å klare å slette denne. Får en feilmelding om at prosessen blir brukt et annet sted, og at jeg må avslutte dette programmet. Men den blir ikke brukt noen sted. Begynner å bli litt gærn her. Jeg kan ikke boote med diskett for jeg har ikke diskettstasjon (Hvis dere tenkte jeg kunne dra i DOS). Går det ann å bruke Windows XP cden til å boote til DOS? Ja dere gjettet riktig, jeg har windows xp. Noen ideér? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Gjør dette. Reboot og slett fila. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Dette problemet har andre hat her før deg, så bare søk litt rundt. Det kan jo tenkes at det er programmet du bruker til å downloade med som du må avslutte. Eller du kan prøve å ta crtl,alt,del (XP) og stoppe alle prossesene som brukernavnet ditt er ved, så prøve å slette, Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Dette problemet har andre hat her før deg, så bare søk litt rundt.Det kan jo tenkes at det er programmet du bruker til å downloade med som du må avslutte. Eller du kan prøve å ta crtl,alt,del (XP) og stoppe alle prossesene som brukernavnet ditt er ved, så prøve å slette, Dette har jeg gjort. Jeg fant folk som skrev det om sikkerhetsmodus og dos, men det hjalp ikke. Derfor jeg spurte på nytt. Jeg har lukket programmet og det funker ikke. Har prøvd ctrl-alt-del , men jeg finner ikke prosessen som bruker den. Dessuten er fila en film. Og jeg brukte direct connect. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Gjør dette. Reboot og slett fila. Takk det funka!! Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kan tenkes at det er noen som samtidig laster filen fra deg, så hva med å boote opp og se til att direct conect ikke er startet. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Kan tenkes at det er noen som samtidig laster filen fra deg, så hva med å boote opp og se til att direct conect ikke er startet. LOL, tror du jeg har helt brød hodet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå