CoooZ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ehm jeg legger sikkert dette i feil topic men men.. Vel.. Jeg har laget et spill holdt på ganske lenge.. Det er et simpelt game maker spill men jeg er fornøyd Men jeg hadde lyst til at andre skulle få spille spillet... Men hvordan kan jeg gjøre så jeg får det inn på sia mi..? Www.CoZ.moo.no...? Igjen beklager vis dette er i feil topic... Endret 26. juli 2007 av CoooZ Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) feil post .. Endret 26. juli 2007 av Runar0 Lenke til kommentar
CoooZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Ehh? Jeg hakke lagt dette i PHP forumet?? Å ikke har jeg laga no mafia spill heller? :S Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 haha Runar Det du ma ha, er en host som tillater .exe filer. De fleste gratishoster banner de fleste kontoer som har ulovlige filtyper, men noen (og nesten alle betalhoster) lar deg pa ha ogsa de filtypene pa serveren vhis det er du som har laget dem. Lenke til kommentar
CoooZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Okå har skjønte det nå... Endret 26. juli 2007 av CoooZ Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 lol sorry :S leste ein anna post rett før denne må ha miska, beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå