Kurt_im Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har hørt det er noe med at det er firewall i det netopia modemet, hvordan fjerner jeg det og får omgjort innstillingene til vanlig, uten fw eller andre begrensinger.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du må forandre innstillingene i DirectConnect, ikke modemet. I Settings skifter du til Passive Mode istedet for Active Mode. Det fungerte for meg Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har hørt det er noe med at det er firewall i det netopia modemet, hvordan fjerner jeg det og får omgjort innstillingene til vanlig, uten fw eller andre begrensinger.. Ja, Netopia kommer ferdig konfigurert med FW på, eller ihvertfall delvis. For å endre på det så må du telnete inn til routeren (10.0.0.1) Passordet er kundenummeret ditt, minus 10.000 med en stor P foran, altså er kundenummeret ditt 67554 blir brukernavnet P57554, passordet er det samme som du måtte bruke da du aktiverte routeren (nedtellingen). Står i brevet som fulgte med routeren fra NGT. Om FW har noe med DC å gjøre aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå