ilpostino Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 for en liten stund siden kjøpte jeg Asus P5N-E SLI. Da jeg har lest at South Bridge blir fort varm har jeg tenkt til å montere en vannblokk på denne som et ledd i å montere på vannkjøling på det nye systemet. Jeg har tittet litt på denne vannblokken. noen som har noen innvendinger/anbefaling av denne? Takket være en snill forumbruker har jeg lagt mine klamme lanker på flere custom made vannblokker til CPU. han jeg fikk det av forklarte at jeg lettest kunne feste disse ved å legge en pleksiplate oppå vannblokken for så å feste den i festehullene i hovedkortet. det jeg lurer på er hvilkent materiale skal jeg bruke til å feste med? Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 EK blokk for Volt reg. EK chipset blokk 1 EK chipset blokk 2http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=718&sub=5&page=1 Jeg har disse blokkene på samme hovedkort. nb/sb blokkene bestilte jeg fra Petras Tech Shop i usa, mye billigere enn microplex. Vreg blokkene bestilte jeg fra Coolerkit i danmark, gode priser der og. Kan virkelig annbefale disse blokkene, overklokkingspotesialet til p5n-e sli overgår striker extreme når den er vannkjølt. Disse blokkene kommer med alt nødvendig festematriell og er beregnet på asus hovedkort. Lykke til med byggingen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Disse blokkene kommer med alt nødvendig festematriell og er beregnet på asus hovedkort. niplene må kjøpes separat avhengig av slangetykkelsen, ikkesant? edit: vet du om noen steder som selger løse skruer til å feste vannblokker med? Endret 26. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Disse blokkene kommer med alt nødvendig festematriell og er beregnet på asus hovedkort. niplene må kjøpes separat avhengig av slangetykkelsen, ikkesant? edit: vet du om noen steder som selger løse skruer til å feste vannblokker med? 9146536[/snapback] 1. Mine kom med et utvalg av nippler, det står som regel på nettbutikkens side. 2. Kommer ann på hvilken vannblokk du skal ha feste matriell til. Sjekk sidene til microplex, coolerkit.dk, vcore.dk, petrastechshop.com og sidewindersystems.com Ellers så har de respektive produsentene som regel utsalg på sine sider. Om ikke kan det ikke skade å sende en mail til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå