XtaZ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Sendte mail til Absoluttspill hvor jeg spurte om de fikk inn Halo 3 Legendary Edition til release å fikk dette i svar: "Hei Espen Dette er ikke bestemt enda. Det kommer vist svært få av disse. Og det ser ut som av en eller annen grunn, så er det kun en kjede som får tilgang til de. Dette er ikke 100% bekreftet, men sannsynlig. Noe som selvfølgelig er veldig kjedelig, og egentlig ikke burde vært lov. Siden denne kjeden vet å ta seg betalt. Er ikke mye fri konkurranse da. Men men. Vi får godt inn av Limited Edition. Vi har heller ikke gitt opp å få Legendary Edt. Du kan om du ønsker legge inn en ordre på Lim.Edt. Hvis vi får tak på Legendary Edt., så kan Lim.Edt. slettes. Eller hvis du får tak i den en annen plass. Bare legg med en kommentar på slutten av ordren om at du ønsker Leg.Edt. hvis den blir tilgjengelig. Håper det er interessant. Med vennlig hilsen Jørn-Rudi Bjerkan AbsoluttSpill.no" Dette hørtes merkelig ut Kan nesten tenke meg at den "ene kjeden" er Elkjøp men det kan da ikke være riktig at det bare er de som får den inn? Vet det er mulig å forhåndsbestille på PlayX som ligger i Danmark men tenkte jeg skulle bestille fra Absoluttspill siden de er flinke til å levere spill til release å jeg slipper toll og de har billig frakt Endret 26. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Siden denne kjeden vet å ta seg betalt. 9145100[/snapback] Elkjøp kjører vel ganske greie priser på spill. Men en kjede som derimot vet å ta seg betalt er spaceworld Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Å ja. Tenkte mer på selve størrelsen på kjeden jeg. Tenkte elkjøp får sikkert lettere sånne avtaler siden de er så store (størst?) Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tenkte på Spaceworld jeg også. Elkjøp er jo ikke en ren spillbutikk, så det er kanskje ikke så veldig viktig for dem å ha den, sånn sett. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er vel ikke sikkert det blir Elkjøp? Kan vel like gjerne bli Komplett, MPX eller cdon f.eks. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er vel ikke sikkert det blir Elkjøp? Kan vel like gjerne bli Komplett, MPX eller cdon f.eks. 9147143[/snapback] Uansett blir det altså ikke Absolutt. Jaja, samma for meg, skulle bare ha collector's uansett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nå har det seg slik at jeg fikk omtrent samme svar av AbsoluttSpill da jeg spurte om Gears of War Collectior's Edition. Så jeg tror vi skal ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 EB Games kommer i hvert fall til å selge det, til 1.399,- ! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 EB Games kommer i hvert fall til å selge det, til 1.399,- ! 9151178[/snapback] !. Da hadde jeg heller kjøpt en Wii for noen hundrelapper til! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, hadde nok jeg også. Jeg skal kjøpe Limited Edition på Absoluttspill.no til 549,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 EB Games kommer i hvert fall til å selge det, til 1.399,- ! 9151178[/snapback] !. Da hadde jeg heller kjøpt en Wii for noen hundrelapper til! 9151190[/snapback] Da ville jeg likt å vite hvor du hadde tenkt å kjøpe den Wii'en, selv måtte jeg punge ut med 2595 kroner, det er 1200 mer enn den summen... Selv går jeg for den billigste utgaven. Jeg har følt meg lurt flere ganger når jeg har kjøpt Limited/collectors edition, spesiel Halo 2 LE var en vits... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Se her: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Det er jo bare ti hundrelapper det er snakk om. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, hadde nok jeg også. Jeg skal kjøpe Limited Edition på Absoluttspill.no til 549,- 9151223[/snapback] Hey, det var min plan all along. Da ville jeg likt å vite hvor du hadde tenkt å kjøpe den Wii'en, selv måtte jeg punge ut med 2595 kroner, det er 1200 mer enn den summen... Selv går jeg for den billigste utgaven. Jeg har følt meg lurt flere ganger når jeg har kjøpt Limited/collectors edition, spesiel Halo 2 LE var en vits... 9151262[/snapback] Hmhm, jo, hadde vel investert i resterende sum i drikke/godis etter å ha sett prislappen... Skal uansett i praksis bare ha LE. Var selv fornøyd med Halo 2 LC edition, men. Forza (1)'s CE var en ufornøyelig pakke for min del, dog... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Forresten. på Komplett.no så står det på limited edition at det følger med kalibreringsverktøy for hjemmekino. Hva er det? en DVD med noen forskjellige bilder og lyder for å justere anlegget eller TVen? Endret 27. juli 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Forresten. på Komplett.no så står det på limited edition at det følger med kalibreringsverktøy for hjemmekino. Hva er det? en DVD med noen forskjellige bilder og lyder for å justere anlegget eller TVen? 9151513[/snapback] Ja, de snakket om det på Bungies podcast... Hvis jeg ikke er helt nøttete er det bare sånn "if you can see this rectangle, you must lower your brightness" eller lignende, ja. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tror det er bittelitt mer enn det. Er vel en plate som hjelper deg justere og finne det pefekte bilde for din HD-TV/prosjektor, på litt dypere vis enn innstillingene du selv kan gjøre på TV-en. Tror jeg da. Uansett så ser jeg ikke vitsen med at det skal følge med, det er jo døvt som faen. Jeg vil ha BR i størrelse 1:1. Gjerne et bubbleshield også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå