sull Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei, for et par dager siden startet jeg å laste ned noe via torrent (lovlig selvsagt ). Men problemet er at etter en stund får jeg feilmeldingen "The request could not be performed because of an I/O error device", og deretter må jeg ta en recheck for å starte downloaden igjen. Jeg laster ned til en ekstern harddisk koblet via USB så det har sikkert noe med det å gjøre. Jeg bruker uTorrent 1.6.1 build 490 Spørsmålet mitt er da om det er mulig å flytte downloaden til en av de interne harddiskene uten å måtte starte downloaden på nytt igjen ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er fult mulig i azureus iallefall. Flytt filene og redefiner hvor torrenten skal lagre filene. Eksakt hvordan du gjør det i uTorrent vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 du gjør det på samme måte der også. Flytter filen. gå inn der hvor du setter hvor du vil at filen skal bli lagret og skifter over til der du har flyttet filen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå