Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan en mann svare på de uendelige spørsmål?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange jenter liker pupper uten å være lesbiske.

Akkurat som at en gutt kan like en muskuløs mannekropp uten å være homofil.

Tror noe av det som får folk til å like pupper er formen og måten de er faste og myke og til tider svært vanskelige å få fått på. Alt samtidig.

Tviler på at det er fordi man ikke har adgang til de uten videre, og at det gjør de mer spennende.

Ansikter, lepper, øyne osv. er ofte like godt likt. Og det er ikke vanskelig å se noen i øynene, eller å ta på dem.

Det kan ligge noe i det at (store?) pupper er noe vi menn ikke har, og det er det som trekker oss mot dem.

Ellers synes jeg å trekke linken mot fotballer er en ganske artig tanke :p

Lenke til kommentar

Hvorfor synes jenter penis kan være sexy? det er bare blod og svamplegeme med hud rundt. Eller rumper om det er det dere liker, det er bare en stor muskel med litt fett og hud rundt.

Og en ting til, ikke lat som om du ikke synes pupper er noe å bry seg om. Om jeg grabber puppene dine sånn helt uten videre sier du ikke "Det gjør ingen ting, for det er jo bare fett og melkekjertler".

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om bare homofil porr.. det er hele spekteret. To jenter kysser på byen, greit? To gutter kysser på byen, avsky? Ingen logikk...

9144703[/snapback]

Like logisk som at du feier alle menn over en kam og sier at vi alle avskyr et homofilt kyss.

9147718[/snapback]

Les første innlegget mitt, det står at det ikke gjelder alle menn, men en god del av dem. Flertallet vil jeg tørre å påstå

Lenke til kommentar
Hvorfor er menn så interesert i pupper? Det er melkekjertler og mest fett!  Det er meget få tilfeller med damer som er tynn og har store pupper uten innlegg av noen sort. Hvorfor? Fordi det som sakt er mosly fett ...

I tillegg er disse melkekjertlene tilegnet mat til et barn ...

Så hvorfor liker dere dem??

Haha, prøver du å få gutter til å ikke like pupper, eller?

Til og med jeg liker pupper!

Lenke til kommentar
Hvorfor synes jenter penis kan være sexy? det er bare blod og svamplegeme med hud rundt. Eller rumper om det er det dere liker, det er bare en stor muskel med litt fett og hud rundt.

Og en ting til, ikke lat som om du ikke synes pupper er noe å bry seg om. Om jeg grabber puppene dine sånn helt uten videre sier du ikke "Det gjør ingen ting, for det er jo bare fett og melkekjertler".

9150400[/snapback]

Penis er ikke direkte sexy... men ufattelig morsom :p

Jeg har da ikke latet som om pupper ikke er noe å bry seg om, i såfall hadde jeg da aldri laget tråden, hadde jeg vell?

Til Veronica , deg om det... jeg kan ikke si jeg ser på puppene til andre jenter på det viset... men nei, prøver på ingen måte å få noen til å misslike pupper, det er en dødfødt sak xD men at det er melkekjertler og fett er fakta...

Det er 90% umulig å være som jenter fremstilles i sjønnhets ideal bildet uten plastisk kirurgi pga at puppene består av fett. ergo: som oftest har tynne jenter også små pupper. Med andre ord det er et ganske uoppnåelig ideal bilde der ute

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Store pupper = mat til småtassane

stor rumpe/hofter = lettere for dama å føde

9146094[/snapback]

Her har du svaret ditt.

Er det så vanskelig å skjønne? Det går på instinkt, store bryst = god evne til å mate barnet.

Dyr er laget slik at de skal plukke ut de individene som har størst sjangs for å føre slekta videre. :ermm:

Lenke til kommentar
Til Veronica , deg om det... jeg kan ikke si jeg ser på puppene til andre jenter på det viset... men nei, prøver på ingen måte å få noen til å misslike pupper, det er en dødfødt sak xD men at det er melkekjertler og fett er fakta...

Det er 90% umulig å være som jenter fremstilles i sjønnhets ideal bildet uten plastisk kirurgi pga at puppene består av fett. ergo: som oftest har tynne jenter også små pupper. Med andre ord det er et ganske uoppnåelig ideal bilde der ute

9150978[/snapback]

Jeg vet om flere som har flotte pupper, som jeg vet ikke er fikset på!:)

Jeg synes synd på deg hvis du ser på puppene dine som fett.

Lenke til kommentar

Ja, de er jo fett oO Uansett hvor vakker de enn måtte være, så er de fortsatt fett. Det kan ingen unngå enn hvor mye de prøver....

Du har det overalt, om du ikke har det...da må du ha det ganske kaldt om vinteren :o brrrr

Lenke til kommentar
Penis er ikke direkte sexy... men ufattelig morsom :p

Jeg har da ikke latet som om pupper ikke er noe å bry seg om, i såfall hadde jeg da aldri laget tråden, hadde jeg vell?

9150978[/snapback]

Vel, forklar meg hvorfor det ikke er sånn at det ikke er noe å bry seg om.

Lenke til kommentar

Du kan ikke si at "det er bare fett", vel sko er laget av de samme materiale og selvom så har dere jenter en tendens til å bare like et spessielt par av alle de treklumpene i butikken...;)

En annen ting, etter instinkter å dømme går menn mer etter utseende enn damer, dete er ikke noe vi kan gjøre noe med. Menn går etter utseende for å få et mest mulig friskt og godt barn, damer går meste etter sosial status, fordi det er viktig for dem å finne nen som kan beskytte barnet. Dette er bare sånn det er, det har alltid vært sånn, vi kan ikke gjøre noe med det.

Har du små pupper; synd, men det er ikke sånn at alle fine damer har, la oss si D34, mange skit flotte damer har små pupper(f.eks Keira Knightley), pupper er ikke noe som er avgjørende for et bra utseende, men pupper kan være en del av det ja.

Lenke til kommentar
Ja, de er jo fett oO Uansett hvor vakker de enn måtte være, så er de fortsatt fett. Det kan ingen unngå enn hvor mye de prøver....

Du har det overalt, om du ikke har det...da må du ha det ganske kaldt om vinteren :o brrrr

9151156[/snapback]

Latterlig.

Lenke til kommentar

Og klær dere jenter elsker å shoppe er jo bare tekstiler og tøy. Går ikke an å objektifisere alt sammen. Syns egentlig det er ganske diskriminerende av deg å kalle gutter for "snabeldyr". Skulle tro vi var potensielle voldtektsmenn som bare går rundt med ståkuk og sikler etter pupper døgnet rundt. Grow up. Det tullet der kan du snakke om i de lokale Ottar-møtene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...