Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan en mann svare på de uendelige spørsmål?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er menn så interesert i pupper? Det er melkekjertler og mest fett! Det er meget få tilfeller med damer som er tynn og har store pupper uten innlegg av noen sort. Hvorfor? Fordi det som sakt er mosly fett...

I tillegg er disse melkekjertlene tilegnet mat til et barn...

Så hvorfor liker dere dem??

Det var mitt første spørsmål, mitt andre er:

Hvorfor syns de fleste mann lesbisk er greit, men ikke homofil? De kryper sammen og springer som redde lopper om du viser dem et erotisk bilde av to menn! Men er det damer, da er det greit. det er samme greia! Homfoili = to like (lesbisk er bare for å skille mann fra dame versjonen)..

(Disse spørsmålene gjelder ikke alle, men en veldig god andel av snabeldyrene der ute)

Til nå har jeg bare fått det typiske svaret -vet ikke, det bare er sånn, det er en manne greie ol. Prøv da å unngå denne typen svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil aldri få noe mere konkret svar enn at det bare er sånn. Det er vel ingen spesiell grunn til at vi tenner seksuellt på pupper, annet enn at vi gjør det.

En vagina er jo bare et stykke kjøtt, så hvorfor tenner vi på det også?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Vel.. Det kan man vel si, at jenter er normale når de er lesbiske.. Mens homofile blir sånn, lys stemme.. Og ser helt ¤%#¤% ut.. De oppfører seg ikke som vanlige gutter når de er homo.

9144656[/snapback]

Ganske få homofile som faktisk får/lager lys stemme, det er bare de du legger merke til fordi de akkurat gjør det... resten vises ikke fordi de ikke er som homsepatruljen :p

Lenke til kommentar

Om ingen mannfolk kommer med et logisk svar, blir jeg snart nødt å lage et flagg med mitt eget sitat på: - Snabeldyr er raredyr - inntil det motsatte er bevist :p

tror de fleste jenter kunne kommet med en form for logisk svar ang slike ting dere måtte lure på :p I hvertfall forklart hvorfor de som person gjør hva de gjør

Lenke til kommentar

Hvorfor vi menn tenner på pupper?

Det stammer fra da vi var aper. Da var det romper og hoftene som virket sexuelt forlokkene. Ala aper i dag. Men ettersom evolusjon fikk oss til å gå fra doggystyle til misjonærstilling, trengte vi noe annet å fokusere på. Pupper minnte litt om romper i formen, og de sier også en del om en kvinnens seksuelle modenhet. Ergo evolusjon fant ut at pupper skulle falle i smak hos mennene.

Det tror jeg er det nærmeste du kommer til et konkret svar, selv om det blir litt gjetting i slike tilfeller.

Hvorfor menn foretrekker kvinnelig homofili over mannlig?

Vell vi menn tenner mye på utseende av attraktive kvinner, så tanken på to kvinner sammen virker sjeldent ekkelt eller unaturlig for oss. (tvert imot!)

Mens tanken på to menn sammen virker mer unaturlig og lite attraktivt.

Men jeg vil legge til at veldig mange menn har ingen ting imot homofile selv om det seksuelle kan virke litt ekkelt.

Lenke til kommentar

Grunnen til at mange menn ikke synes lesber er noe galt er at de har lyst til å være med.

Egentlig burde det jo være motsatt. To homser er to færre konkurenter om jentene ;)

Hvorfor menn tenner på pupper? enkelt. Det er definert som en seksuell sone. Tror ikke menn i stammer der alle damene går rundt med puppene ute hele tiden har samme forhold til det. Alt som er forbundet med sex er ting menn tenner på, og siden vi har mest kontakt med pupper i den settingen så tenner vi på pupper. Vi er som pavlovs hunder i så hensenede :)

Lenke til kommentar
Vel.. Det kan man vel si, at jenter er normale når de er lesbiske.. Mens homofile blir sånn, lys stemme.. Og ser helt ¤%#¤% ut.. De oppfører seg ikke som vanlige gutter når de er homo.

9144656[/snapback]

Ganske få homofile som faktisk får/lager lys stemme, det er bare de du legger merke til fordi de akkurat gjør det... resten vises ikke fordi de ikke er som homsepatruljen :p

9144670[/snapback]

Vel, jeg kjenner ingen homofile som ikke kler seg i TRANGE bukser t-skjorter.. Eller oppfører seg skikkelig som en mann.

Lenke til kommentar
Du vil aldri få noe mere konkret svar enn at det bare er sånn. Det er vel ingen spesiell grunn til at vi tenner seksuellt på pupper, annet enn at vi gjør det.

En vagina er jo bare et stykke kjøtt, så hvorfor tenner vi på det også?

9144662[/snapback]

Det er natur, hadde vi ikke tent på den kvinnelige kroppen hvordan hadde det da gått med menneskeheten?

Lenke til kommentar

9144656[/snapback]

9144670[/snapback]

Vel, jeg kjenner ingen homofile som ikke kler seg i TRANGE bukser t-skjorter.. Eller oppfører seg skikkelig som en mann.

9144705[/snapback]

Ehh?

Homofile er like forskjellige som hetro menn..

Det du sier der viser bare att du ikke hvet hva du snakker om;)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner flere homfile, å ingen av den kler seg i trange buker og har lys stemme. De er faktisk ganske manne mann :p

Kjenner en som er transvisitt også, men han er ikke homofil (lesbisk jente fanget i en mannekropp) Å hun er en av de besteveninnene man kan tenke seg <3

Kjenner lesbiske også.. de er som jenter flest vil jeg påstå, en som er litt mer mann av seg da ;)

Men selv er jeg ikke jentete av meg, så ser ikke på det som noe unormalt at hun har interesser som strekker seg bort fra det man regner som feminint...

Dolledukker, bimboer, -jeg brakk en neggel-, -kan ikke bruke borremskin-

huff...alle kan da bruke en borremaskin om de bare vil xD

Lenke til kommentar

9144656[/snapback]

9144670[/snapback]

9144705[/snapback]

Mange homofile kjenner du da? Og oppfører seg som skikkelig mann, en gutt av '94 årgang tviler jeg engang vet hvordan en skikkelig mann skal oppføre seg. Og ja, jeg er fullt klar over at jeg er '93 årgang selv.

Lenke til kommentar

9144656[/snapback]

9144670[/snapback]

9144705[/snapback]

Mange homofile kjenner du da? Og oppfører seg som skikkelig mann, en gutt av '94 årgang tviler jeg engang vet hvordan en skikkelig mann skal oppføre seg. Og ja, jeg er fullt klar over at jeg er '93 årgang selv.

9144735[/snapback]

En ordentlig mann skal sloss og være mye i fjellet ;)

Lenke til kommentar

slossing er ikke så veldig mandig da :p

En mann er trygg på seg selv, å kan derfor dumme seg ut... ja, han kan være MANN å gå i kvinneklær.. å være mann er en veldig vid definisjon, så den kan man kverulere lenge rundt egentli.... back on topic :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...