dotdkay Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Hejsa Allesammen og godt nytår Jeg fik lige en skæg ide, jeg har et vapochill system også tænkte jeg at jeg måske kunne købe et: NC Big Atx kabinet(http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=34) Jeg syntes det virkede som et perfekt system. Totalt vild køling, og ingen støj, men vil slangen fra vapochillet overhovedet kunne komme ned til cpu´en? Jeg håber i forstår min danske sprog. Det er bare kjempe fint :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Spørs om du ikke må gjøre en del modifikasjoner for å få plass til VapoChillen din i det kabinettet. Overclockers Shootout har en artikkel der de bygger om et Addtronics 7896a for bruk med VapoChill kompressoren. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Kamerat: Jobber du for OCShoot? Du nevner de i 9 av 10 innlegg.. Men det er jo ikke så rart, flott side med geniale prosjekter! Jeg liker spesiellt Pelt-blokka deres (som Tom Leufken har adoptert?)..... Men over til våres danske venn, kjøp deg støydempingsmatter fra Ljudia og kle Vappon din.. Ellers blir det utrolig mye arbeid! Lenke til kommentar
dotdkay Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Men tror i at jeg kan få slangen(kølerblokken) ned til cpu´en, for ejg tror psu´en sidder i vejen Lenke til kommentar
dotdkay Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Men ved at modificere så meget tror i så ikke at jeg kan miste for meget af støjdæmpningen? Lenke til kommentar
eSik Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg anbefaler deg som sagt støydempingsmatter i Vapo kabinettet! Eller så kan du selge Vappon billig til meg og skaffe deg vanlig kjøling Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 14:28, eSik skrev:Kamerat: Jobber du for OCShoot? Du nevner de i 9 av 10 innlegg.. Men det er jo ikke så rart, flott side med geniale prosjekter!... HEHE, neida men synes det er en bra side akkurat som deg, men jeg synes de har vært svært slappe med eget nytt stoff i det siste. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Helt enig! Ocshoot gutta vet hva de snakker om! Og har masse sjuke prosjekter :smile: Trur de har tatt seg en velfortjent juleferie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå