medlem-130744 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ta en titt på disse buksene, tenkte og kjøpe den grå og sorte.. Skall bruke buksene sammen med Etnies Rap High Green.. Hva synes dere? Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ta en titt på disse buksene, tenkte og kjøpe den grå og sorte.. Skall bruke buksene sammen med Etnies Rap High Green.. Hva synes dere? 9144358[/snapback] Jeg sntes at du er en soz Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Er ingen soss, snarere tvert imot.. Det er kjeresten som pleier og ta ut klær til meg, så jeg lar det forbli slik.. Så lenge hun synes de er kule er det jo greit;) Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 et par "jogge-bukser" sikkert kule dem Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hmm.. De er vell det;) Hjelp, der kommer Sossen i joggebuksene.. Latterlig:p Lenke til kommentar
MindB Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Stiv pris for et par joggebukser.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 For ikke opp siden her, men viss det er joggebukser (noe det tyder på) så ville jeg kjøpt noe annet. Joggebukser brukes hjemme, ikke offentlig. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 For ikke opp siden her, men viss det er joggebukser (noe det tyder på) så ville jeg kjøpt noe annet. Joggebukser brukes hjemme, ikke offentlig. 9146408[/snapback] Why not? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Var nå helt greie de der. Men koster en del, bare for et par joggebukser. Absolutt ikke noe spessiell bukse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Why not? 9146934[/snapback] Fordi joggebukse sømmer seg ikke ute, i likhet med pysjamas, det er noe du bruker hjemme eller på trening, ikke ute. Er ikke veldig vanskelig å forstå Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 kolleckio knows what he's talking about. Det går ann å se skikkelig ut Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Man kan bruke andre bukser enn bare jeans skjønner dere. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, bommulsbukser, linbukser osv. ikke joggebukser Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, bommulsbukser, linbukser osv. ikke joggebukser 9152200[/snapback] Jeg aner ikke hvor du er ifra Men det er da nesten normalt å gå med joggebukse ute... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Virker som kolleckio er ganske motefiksert, jeg er en aktiv gutt.. Jeg går ikke ute for og vise meg fram, jeg gjør det for og ha det gøy! Jeg er ingen sminke-dukke kolleckio.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det at du er aktiv har da ingen ting med saken å gjøre med mindre du leker sisten og gjemsel når du er ute... Går ann å se litt skikkelig ut og ikke som du kommer rett fra sengen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg er enig med kolleckio her. Joggebukser heter joggebukser nettopp fordi du skal bruke dem på trening, når du jogger, når du går tur(les: tur i mark og fjell o.l, ikke tur på karl johan med jenta di.). Det samme går for pysjamasbukser, det heter faktisk pysjamas av en grunn. Jeg lærte ihvertfall når jeg var liten at pysjamas var noe man brukte når man sov, trasket rundt hjemme o.l, ikke noe man går ute med. Folk må lære å kle seg skikkelig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det at du er aktiv har da ingen ting med saken å gjøre med mindre du leker sisten og gjemsel når du er ute... Går ann å se litt skikkelig ut og ikke som du kommer rett fra sengen. 9152486[/snapback] Kommer ann på øyet som ser det. Er nok også noen som syntes du ikke ser skikkelig ut heller (Uten at jeg vet noe om din klesstil). Joggubukse er også veldig godt å gå i. godt på "slaskete" dager Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kommer ann på øyet som ser det. Vill da si at det er noe rart med det øyne som synes at å gå i joggebukse er å være skikkelig kledd. Gleder meg til å se en komme i jobbintervju i joggebukse bare fordi han synes det så bra ut Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vill da si at det er noe rart med det øyne som synes at å gå i joggebukse er å være skikkelig kledd. Gleder meg til å se en komme i jobbintervju i joggebukse bare fordi han synes det så bra ut 9152555[/snapback] Om duden hadde fått jobben kunne man ha satt et spørsmålstegn på Men du møter alltid opp på et jobbintervju litt bedre "pyntet" enn du går til vanlig. Men du skal da ikke trenge å se skikkelig ut, hvis du bare skal en tur på butikken, til byen en tur, eller til en kompis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå