Gaston Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 I følge musikk magasinet "Rooling Stones" er The White Stripes verdens beste live band for øyeblikket tett fulgt av Radiohead og Pearl Jam. Jeg har vært på The Raconteurs, Gogol Bordello og Pearl Jam. Av de synes jeg Pearl Jam var den beste. Jeg kjenner godt til Kings Of Leon. Greit at de er der de er, men at White Stripes er så høyt oppe er kanskje litt rart. Kanskje 5. plass, men ikke 1. Hva synes dere? Synes nesten mod kan sette opp en poll med de 20 bandene så kan vi avgjøre (selv om det er utrolig mange Metallica fans her som vil stemme på Metallica uansett, eller Tool). Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Listen av Rolling Stones var jo helt tull, White Stripes på topp? Der skal Metallica være, om de i hele tatt har hørt noe på eller vært på noen av konsertene deres i Europa, eller bare lest rewiews. Roger Waters har også en plass på den listen, skulle iallefall ha vært top 5, om ikke top 3. Tool skulle ikke vært så lavt nede, og RHCP skulle ikke vært der i det hele tatt. Resten har jeg sett lite til, og hørt svært lite på så kan ikke uttale meg der. En poll her hadde blitt dominert av Metallica fans som enda er i ekstase etter konserten, men hadde fremdeles vært gøy med en. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, jeg nevner at Tool og Metallica kommer til å bli nevnt og jeg får rett på første person (eller andre). Finnes kun en kultur her på forumet: Metallica/Tool fans (og noen Hip Hop fans). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Haha, jeg nevner at Tool og Metallica kommer til å bli nevnt og jeg får rett på første person (eller andre). Finnes kun en kultur her på forumet: Metallica/Tool fans (og noen Hip Hop fans). 9151272[/snapback] Hmm, tror du har bommer liiiiitt på den.... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har ikke sett dem live, men har sett maaaaaaaaange live opptak som ligger på nett.. Vil si Linkin Park er veldig gode live. I alle fall om dere ser fra Rock Am Ring konsertene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Saa The Who paa Roskilde i aar, og maa si at de definitivt fortjener en plass paa pollen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) U2 er oppe blant topp 5 ser jeg. Veldig fortjent etter min mening. Særlig etter at jeg så de live på Valle Hovin i 2005. Endret 27. juli 2007 av Termometer Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 RHCP på 14. plass Synest dei er kanon live jeg Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ser ut som ei liste over diverse kredible eller halv kredible hotte band som ikke er direkte dårlige live. Lite seriøs liste. Har sett opptaket fra The Hold Steady konserten på Hove i år, og den så jo riktig så bra ut, selv om de var på en for stor scene i forhold til antall mennesker. Dagbladet ga de terningkast 3 eller noe. Helt bak mål selvfølgelig. Noen her som overvarte den personlig og kan si noe fornuftig om den? Gogol Bordello så jeg for et par dager siden. Synes ikke de heller fortjener tittelen "verdens beste live band". De skapte mye liv, for all del, men jeg tror noen andre kunne gjort en bedre jobb. Noen andre enn de på lista. Var det Kings Of Leon som spillte så publikum hoppet hull i gulvet og skadet seg en gang i fjor? I såfall kan jo det tydeligvis forklares... Lenke til kommentar
arianar Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ser ut som ei liste over diverse kredible eller halv kredible hotte band som ikke er direkte dårlige live. Lite seriøs liste. Har sett opptaket fra The Hold Steady konserten på Hove i år, og den så jo riktig så bra ut, selv om de var på en for stor scene i forhold til antall mennesker. Dagbladet ga de terningkast 3 eller noe. Helt bak mål selvfølgelig. Noen her som overvarte den personlig og kan si noe fornuftig om den? The Hold Steady var virkelig ille ... rett og slett. Jeg og de jeg var sammen med kjedet oss skikkelig og vokalisten var uutholdelig plagsom, måten han var på scenen og måten han sang på. De var litt som nerder som var litt for entusiastiske for at de endelig hadde blitt bedt på fest... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Mye bra på den listen, men Roger Waters burde definitivt vært med. Opptredenen hans i Vestlandshallen var fantastisk på alle måter. Endret 30. juli 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hva? er ikke Dream Theater blant topp 20 engang? jaja, selv om ikke DT er mainstream akkurat, så vil jeg si at bandet er rutinert og absolutt flink når det gjelder live opptredner (sett på liveopptak fra youtube ) til at de hadde fortjent en plass på den lista der. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Slenger med på hvor er Maiden? Endret 1. august 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Maiden er ikke verdens beste live band FOR ØYEBLIKKET.... Iflg RS Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Muse er verdens beste liveband. Dæven. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da må jeg neste rope WOLFMOTHER. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Da må jeg neste rope WOLFMOTHER. 9225396[/snapback] Enig med deg der. Wolfmother er et av verdens beste live band. Kanskje nr. 21 på lista. :!: Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Rage Against The Machine spiller da ikke lenger? Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skjønner at White Stripes fortjener en plass høyt oppe, men 1. er kanskje litt å ta i. Derimot Radiohead fortjener sin plass fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå