Gå til innhold

hvem skal jeg velge i WOW ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en liten tråd om dette med en kort beskrivelse om klassene og hva de som oftest ender opp som i end-game, skal se om jeg finner den igjen. Lurer på om den var for før TBC da så mulig den ikke er helt up to date. Kan gi et lite hint ihvertfall.

LINK

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar
  Swimsuit skrev:
  CrashTestDummy skrev:
Velg å holde deg unna du..

9144407[/snapback]

What he said.

Spilte i 2 år helt til jeg endelig gikk lei, var først da jeg fant ut at jeg var totalt avhengig :ermm:

9144427[/snapback]

Skulle tro det var narkotika det var snakk om! Det er bare et spill..

Har spilt Wow ganske lenge nå, men klarer fint å gå en uke eller 2 uten å spille det, det er ikkje så forbanna kjekt med WoW :hrm:

Lenke til kommentar

Har selv spillt i 1,5 år, både som warrior (for det meste tank), druid og mage.

Av de 3 klassene er det ingen tvil om at jeg liker mage best, deretter druid og på siste plass warrior.

WoW er et artig spill hvis man har mange IRL venner som spiller, og man klarer å begrense spillingen slik at det ikke går utover alt annet.

Spilte selv altfor mye de første 7-8 mnd, da fant jeg ut hvor mye tid jeg faktisk brukte daglig, så jeg trappet ned og spiller nå kanskje mellom 5-20 timer i uka istedetfor 35-40 timer slik jeg gjorde tidligere.

Lenke til kommentar

da har jeg endelig valgt min character .. valgte Druid , warlock finnes det så mange av ... og ingen av kompisene mine som var druid så da var valget enkelt egentlig..

satt å spilte 4-5 timer i natt... lvl8 nå... men fy faen så kjedeligt spill.. blir vel kanskje kjekkere etter hvert.. håper jeg..

Lenke til kommentar
  Inxs skrev:
  toazty skrev:
åhh... så kjekt å få vita sånnt nå etter jeg har valgt da.. drittspill.. går t bake t CS:s , 100 ganger bedre enn wow..

9155284[/snapback]

Skal si du gir opp lett. Du kan umulig dannet deg et bilde av spillet etter 8 levler.

9155354[/snapback]

Han spiller jo CS:Source tross alt. Han vil jo ha det så lett som mulig

Lenke til kommentar

Patetisk at du skal la andres meninger styre livet ditt. Alle spill blir kjedelig etter dagevis med spilling, betyr ikke at man bare skal la være å spille fordi det kanskje blir kjedelig en eller annen gang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  toazty skrev:
åhh... så kjekt å få vita sånnt nå etter jeg har valgt da.. drittspill.. går t bake t CS:s , 100 ganger bedre enn wow..

9155284[/snapback]

Så horribel norsk som du har så er jeg i grunn glad for at du ikke spiller, da jeg tipper engelsken er mye verre.

Nei, huff, ha deg tilbake til CS:S der du hører hjemme, til alles beste.

Lenke til kommentar

ka faen.. sko gitt deg ein omgang med juling... nå har det seg sånn at eg har bodd i junaiten i litt over 4 år så eg tror eg kan litt mær engelsk enn deg.. og ser kje noe feil med skrivingå mi eg.. dataspråk + dialekt.. ser egentlig ikkje problemet

Lenke til kommentar
  toazty skrev:
ka faen.. sko gitt deg ein omgang med juling... nå har det seg sånn at eg har bodd i junaiten i litt over 4 år så eg tror eg kan litt mær engelsk enn deg.. og ser kje noe feil med skrivingå mi eg.. dataspråk + dialekt.. ser egentlig ikkje problemet

9157376[/snapback]

Dialekt bruker du i dagligtale, men her på forumet forventes det at du behersker enten bokmål eller nynorsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...