toazty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hvem i alle dager skal jeg velge i wow... nett lasta det ned.. har hørt at warlock e bra.. men har ein kompis som e paladin og han seie at han e dritbra.. åsså har eg ein kompis som sier at han kommer til å ta druid neste gang for han rule over alle andre... faen nå vet jeg ikke lenger.. var bestemt på warlock menne..... hjelpe meg ? noen?? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 nah.. har jo ikke begynt engang... 13 av mine nærmeste venner spiller wow... så nå vil eg o spilla.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Alle klasser har fordeler og ulemper, bare ta noe du liker, ikke hva alle sier er best. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) hvem i alle dager skal jeg velge i wow... nett lasta det ned.. har hørt at warlock e bra.. men har ein kompis som e paladin og han seie at han e dritbra.. åsså har eg ein kompis som sier at han kommer til å ta druid neste gang for han rule over alle andre... faen nå vet jeg ikke lenger.. var bestemt på warlock menne..... hjelpe meg ? noen?? 9144198[/snapback] Velg noe som de andre ikke er. Mage er en fin ting Personlig er jeg hunter Endret 25. juli 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
buffer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvem i alle dager skal jeg velge i wow... nett lasta det ned.. har hørt at warlock e bra.. men har ein kompis som e paladin og han seie at han e dritbra.. åsså har eg ein kompis som sier at han kommer til å ta druid neste gang for han rule over alle andre... faen nå vet jeg ikke lenger.. var bestemt på warlock menne..... hjelpe meg ? noen?? 9144198[/snapback] Tja, nå har ikke jeg spille i BC, slutta før den tid, men har spilla UD mage, og Gnome Warrior (både som dps og tank). Begge er geniale klasser, men velger du UD så ta en female, den /cry emoten deres er genial Vil kanskje tro at hvis du er bestemt på å spille spillet, så velg en klasse som gjør skade, sånn at du ikke blir lei under levling : ) Lenke til kommentar
rolax Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kjøpte spillet dagen det kom ut. Valgte å spille som warlock. Har ikke rerolled Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Velg å holde deg unna du.. Lenke til kommentar
Swimsuit Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Velg å holde deg unna du.. 9144407[/snapback] What he said. Spilte i 2 år helt til jeg endelig gikk lei, var først da jeg fant ut at jeg var totalt avhengig Endret 26. juli 2007 av Swimsuit Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det virkelig nødvendig å spamme ned alle tråder om WoW med "jeg liker ikke WoW, så du burde ikke spille det heller"? Call the fucking care police. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lag en hunter.. Fint når man starter. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Når du sier at druid eier alle så er jo det sant, men ikke før etter level 60 sånn ca, annbefaler warlock ja, det er gøy, du får flere demoner du kan styre rundt, åsså tar de mye damage, kjempe gøy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ingen vits å høre på erfarne spillere, alle klassene sier sin klasse ruler mest uansett. Drit i alle andre og begynn å spille på en eller annen class. Du finner fort ut om du kjeder vettet av deg eller ikke. Skal du bare høre på andre får du aldri startet siden alle krangler om hva som er best og ruler mest osv. Play the game Lenke til kommentar
nosync Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis jeg måtte anbefale ville jeg sakt HUNTER, siden den er suveren som solo, og er sikkert den mest moro klassen som er. Ellers ville jeg svart: Spill den klassen DU vil, er jo hele pointet med RPG. Drit i hva andre sier eller anbefaler. Men helt til slutt må jeg si...IKKE SPILL WOW....sånn. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan ikke alle som sier IKKE SPILL WOW stikke? Velg selv, hva har du mest lyst til? Heale andre? Stå langt unna å gjøre damage(med magi eller fun/bow)? Stå nære å gjøre damage (med våpen)? Eller ta imot damage? Velg etter det.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 http://wow-europe.com/en/info/classes/index.html Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 De enkleste klassene å starte med er nok rogue og warrior, da er det stort sett bare å gå på og ikke tenke så veldig. Så hvis du er ute etter en anbefaling for å starte og lære, så anbefaler jeg en av de. Oppover i spillet blir dog hunter kjedelig (sier mange, sikkert mange som liker seg også) og warrior blir gjerne tanking. Men siden det er din første character så kommer du sikkert til å bli litt lei nå og da, og lage deg en alt eller fire for å prøve nye ting. Så det beste rådet er at du tar å prøver deg frem selv og finner ut hva du selv liker. Lykke til og ha det gøy med WoW. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Var en bruker på forumet her som lagde en genial tråd med gode korte forklaringer om klasser. Trodde den var sticky men nei.. Synd jeg ikke fikk linket den til deg. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Var en bruker på forumet her som lagde en genial tråd med gode korte forklaringer om klasser. Trodde den var sticky men nei..Synd jeg ikke fikk linket den til deg. 9146335[/snapback] Jeg har foreslått at den legges til i "Nyttige tråder i WoW-forumet", men får ikke noe svar der. Her er den ihvertfall. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ingen vits å høre på erfarne spillere, alle klassene sier sin klasse ruler mest uansett. Drit i alle andre og begynn å spille på en eller annen class. Du finner fort ut om du kjeder vettet av deg eller ikke. Skal du bare høre på andre får du aldri startet siden alle krangler om hva som er best og ruler mest osv. Play the game 9144717[/snapback] Hvorfor i helvete whiner alle om at Warlock er Overpowerd da? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ingen vits å høre på erfarne spillere, alle klassene sier sin klasse ruler mest uansett. Drit i alle andre og begynn å spille på en eller annen class. Du finner fort ut om du kjeder vettet av deg eller ikke. Skal du bare høre på andre får du aldri startet siden alle krangler om hva som er best og ruler mest osv. Play the game 9144717[/snapback] Hvorfor i helvete whiner alle om at Warlock er Overpowerd da? 9148263[/snapback] Fordi fear er et irritasjonsmoment i pvp, og de blir grinete ved enhver utfordring de møter. Dette er folk som ikke spiller wow fordi det er gøy, og heller ikke spiller klassen sin fordi den er gøy, men fordi de ønsker å banke folk i pvp. Dermed faller verden i grus når det skjer justeringer av klassene og de selv blir "nerfet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg