Gå til innhold

hvem skal jeg velge i WOW ?

Anbefalte innlegg

hvem i alle dager skal jeg velge i wow... nett lasta det ned.. har hørt at warlock e bra.. men har ein kompis som e paladin og han seie at han e dritbra..

åsså har eg ein kompis som sier at han kommer til å ta druid neste gang for han rule over alle andre... faen nå vet jeg ikke lenger.. var bestemt på warlock menne..... hjelpe meg ? noen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  toazty skrev:
hvem i alle dager skal jeg velge i wow... nett lasta det ned.. har hørt at warlock e bra.. men har ein kompis som e paladin og han seie at han e dritbra..

åsså har eg ein kompis som sier at han kommer til å ta druid neste gang for han rule over alle andre... faen nå vet jeg ikke lenger.. var bestemt på warlock menne..... hjelpe meg ? noen??

9144198[/snapback]

Velg noe som de andre ikke er.

Mage er en fin ting ;)

Personlig er jeg hunter :ph34r:

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
  toazty skrev:

9144198[/snapback]

Tja, nå har ikke jeg spille i BC, slutta før den tid, men har spilla UD mage, og Gnome Warrior (både som dps og tank). Begge er geniale klasser, men velger du UD så ta en female, den /cry emoten deres er genial :D

Vil kanskje tro at hvis du er bestemt på å spille spillet, så velg en klasse som gjør skade, sånn at du ikke blir lei under levling : )

Lenke til kommentar

Det er ingen vits å høre på erfarne spillere, alle klassene sier sin klasse ruler mest uansett. Drit i alle andre og begynn å spille på en eller annen class. Du finner fort ut om du kjeder vettet av deg eller ikke. Skal du bare høre på andre får du aldri startet siden alle krangler om hva som er best og ruler mest osv. Play the game :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg måtte anbefale ville jeg sakt HUNTER, siden den er suveren som solo, og er sikkert den mest moro klassen som er.

Ellers ville jeg svart: Spill den klassen DU vil, er jo hele pointet med RPG. Drit i hva andre sier eller anbefaler.

Men helt til slutt må jeg si...IKKE SPILL WOW....sånn.

Lenke til kommentar

De enkleste klassene å starte med er nok rogue og warrior, da er det stort sett bare å gå på og ikke tenke så veldig. Så hvis du er ute etter en anbefaling for å starte og lære, så anbefaler jeg en av de. Oppover i spillet blir dog hunter kjedelig (sier mange, sikkert mange som liker seg også) og warrior blir gjerne tanking.

Men siden det er din første character så kommer du sikkert til å bli litt lei nå og da, og lage deg en alt eller fire for å prøve nye ting. Så det beste rådet er at du tar å prøver deg frem selv og finner ut hva du selv liker.

Lykke til og ha det gøy med WoW.

Lenke til kommentar
  Ashvan skrev:
Var en bruker på forumet her som lagde en genial tråd med gode korte forklaringer om klasser. Trodde den var sticky men nei..

Synd jeg ikke fikk linket den til deg.

9146335[/snapback]

Jeg har foreslått at den legges til i "Nyttige tråder i WoW-forumet", men får ikke noe svar der.

Her er den ihvertfall.

Lenke til kommentar
  Bitex skrev:
Det er ingen vits å høre på erfarne spillere, alle klassene sier sin klasse ruler mest uansett. Drit i alle andre og begynn å spille på en eller annen class. Du finner fort ut om du kjeder vettet av deg eller ikke. Skal du bare høre på andre får du aldri startet siden alle krangler om hva som er best og ruler mest osv. Play the game :)

9144717[/snapback]

Hvorfor i helvete whiner alle om at Warlock er Overpowerd da? :dontgetit:
Lenke til kommentar
  Lightningwolf skrev:
  Bitex skrev:

9144717[/snapback]

Hvorfor i helvete whiner alle om at Warlock er Overpowerd da? :dontgetit:

9148263[/snapback]

Fordi fear er et irritasjonsmoment i pvp, og de blir grinete ved enhver utfordring de møter. Dette er folk som ikke spiller wow fordi det er gøy, og heller ikke spiller klassen sin fordi den er gøy, men fordi de ønsker å banke folk i pvp. Dermed faller verden i grus når det skjer justeringer av klassene og de selv blir "nerfet".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...