Cursed Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hallo, jeg skal kjøpe meg et nytt headset. jeg har lett en del omkring, men finner ingen plasser der de selger produktene som jeg har sett foreslått her på forumet. Jeg har sett koss porta pro, men den har jeg ikke lyst på. Noen som vet om en plass på nettet de selger f.eks sennheiser HD 497? De hadde den på elkjop.no, men man kunne selvfølgelig ikke kjøpe den fra nettet, og nærmeste elkjøp-butikk ligger nesten en time unna. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kjøp denne: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...oduct=gradosr80 "HiFi rett i øret!" MYE bedre enn i pittesmå proppene man putter i ørene. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 ah, glemte å si at jeg absolutt ikke kan gå over 1000 kr. Takk likevel. Lenke til kommentar
zup Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02Pro...tereophones^R80 Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 men der må man bestille med kredittkort.. og jeg er ikke så gammel mitt kort er 'for automatic use only' Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nå vet jeg ikke hvilken bruk du forestiller deg eller hvilken krav du stiller, men en generell regel er at man bør høre på øretellefoner/høytalere før man kjøper de. Og man bør også ta seg god tid, ettersom det kan bli "slitsomt" høre på "feile" øretellefoner over lengre tid. Er det derimot ikke muligheter for deg å prøvehøre flere sett, så kan det vere greit å kjøpe fra en annerkjent forhandler, som Hi-Fi butikken. Jeg ville nokk kasnje valgt Denon AHD-650, med forbehold om at jeg ikke har prøvd de. Lenke til kommentar
Kristianss Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har dem, og dem funker fett med hiphop til minidisk og walkman. Så ser dem tøffe og proffe ut. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har dem, og dem funker fett med hiphop til minidisk og walkman. Så ser dem tøffe og proffe ut. Helt seriøst, vist du tror du ser tøff ut med Denon headset ute blandt folk, så tar du feil! Det ser så vanvittig latterlig ut når noen trasker rundt med store lukkede klokker helt i sin egen verden. Men lyden er fet, tror de skal klare noe sånt som 2 Hz! Det er jo ikke å klage over! Skal du ut blandt folk, og fortsatt holde stilen er det bare Grado eller Koss som duger, Koss Portapro ser fet ut, spiller fett, og har lifetime warranty, Grado er for kjennere, et merkeprodukt med lyd som i stua. Er ikke fult så store som Denon, som heller ikke er av de største, Grado er grensen mener jeg, for hva du kan tillate deg å vise deg utendørs med. Alle med respekt for den musikken de hører på bytter ut de idiotiske små pluggene som spiller som et band som spiller inne i ræva på en fyr, og du står på utsiden og hører på. Koss selger de stort sett over alt, Portapro ligger på 500-600 kroner alt etter hvor du havner. Denon selger de på Hi-Fi klubben, det gjør de for så vidt med Grado også! Lenke til kommentar
Kristianss Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg er bare hardest på gata med de headsetta! 8) De spiller hiphop bedre enn Grado ifølge hi-fi klubben. Dessuten ser det pinglete ut med mindre headsett. Lenke til kommentar
Komle Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Chief ; jeg trasker rundt om i min egen verden med et sett svære sennheiser som ser ut som gigantiske ørevarmere ( samme patent som porta pro, bare 3-4 ganger større) og lyseblå selfølgelig Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Er disse Denon AHD-650 fine til PC-bruk? (musikk og spilling) Det er like før jeg bestiller de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå