Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 jeg sier det igjen.. du trengte aldri åpne mail, ergo: trengte du da aldri å se bildene.. det finnes en delete, hørt om det? Fint å bruke til junk mail, å annen mail man helst ikke vil se... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Håper noen tar en Rune Rudberg på deg Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Håper noen tar en Rune Rudberg på deg 9162218[/snapback] Og det vil si? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Håper noen tar en Rune Rudberg på deg 9162218[/snapback] Tar bilder av ham med en dildo i rumpen, som han selv slipper til avisene for gratis PR? (Samtidig som han skryter av at han har villere bilder hjemme =D) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 darkglow: jeg husker ikke hva jeg skulle skrive til deg og trn100 nå. men dere skriver på et forum kl 02:00 om natta. jeg kommer tilbake til dere når jeg er edriu. så jeg kan klare å si noe uten å glømme alt sånn som nå 9158773[/snapback] Og du er mindre er halvparten så gammel og skriver på et forum kl. 04:00 om natta? Ikke rart vi er imponert Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Høres forfærdelig slemt ut spørr du meg. Det beste du kan gjøre her er å slette bildene. IKKE legge dem ut på nettet eller sende dem videre. Deretter sletter du msn hennes eller blokker henne. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du er slem! Be henne ike kontakte deg igjen. Hold mora utenfor, og slett bildene når du er ferdig med å sikle på dem. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis du ikke har fått bildene fysisk , er det jo du som har godtatt dem. Dette har du da gjort 12 ganger? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 herregud, er det noe å lure på?? Send i vei Såfremt hun ikke har adressa di da, det kan kanskje slå tilbake på deg. Men har hun ingen opplysninger som kan relateres til deg(bortsett fra mail), er det jo bare å sende i vei Gjør det, så er du helten min Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Du skulle stukket hjem til henne og snakket ut og sagt at du ikke vill ha noen flere bilder, hadde hun ikke hørt da. Så hadde du godt til foreldrene. Jeg støtter mye av det Neppe har sagt i denne tråden. Fordi noe må jo gjøres. Endret 3. august 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hør med uglypeople.com om de kan legge henne ut der. kanskje hun lærer da? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Huff, jeg synes absolutt ingenting om måten trådstarter håndterer dette. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg blokket henne straks og blitt ferdig med det. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du skulle stukket hjem til henne og snakket ut og sagt at du ikke vill ha noen flere bilder, hadde hun ikke hørt da. Så hadde du godt til foreldrene. Jeg støtter mye av det Neppe har sagt i denne tråden. Fordi noe må jo gjøres. 9202494[/snapback] Hvorfor må noe gjøres? Han kjenner jo ikke denne jenten! Han vet ikke hva som skjer om han gjør det! Det er bare tull å leke "voksen" med å ta saken i egne hender! Hadde det vært snakk om selvmord eller lignene, kan jeg være enig i at han burde gjort noe, om han absolutt må ta ansvar etter et par eposter/msn samtaler! Skulle nesten tro du og en del andre her inne er ironiske.. For du hadde ikke sagt dette om jenta var deilig! Faktisk tror jeg ikke trådstarter hadde laget denne tråden en gang.. Om noen vil sende naken bilde av seg selv til totalt ukjente, så la dem gjør det! Skal du gå inn på sider som deiligst.no, å true alle som legger nakenbilder av seg selv ved at du sier du skal sende bildet til foreldrene? Tull.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Enig med deg DarkerGlow Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 herregud, er det noe å lure på??Send i vei Såfremt hun ikke har adressa di da, det kan kanskje slå tilbake på deg. Men har hun ingen opplysninger som kan relateres til deg(bortsett fra mail), er det jo bare å sende i vei Gjør det, så er du helten min 9202478[/snapback] Hehe, skulle ikke mer til nei? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du skulle stukket hjem til henne og snakket ut og sagt at du ikke vill ha noen flere bilder, hadde hun ikke hørt da. Så hadde du godt til foreldrene. Jeg støtter mye av det Neppe har sagt i denne tråden. Fordi noe må jo gjøres. 9202494[/snapback] Hvorfor må noe gjøres? Han kjenner jo ikke denne jenten! Han vet ikke hva som skjer om han gjør det! Det er bare tull å leke "voksen" med å ta saken i egne hender! Hadde det vært snakk om selvmord eller lignene, kan jeg være enig i at han burde gjort noe, om han absolutt må ta ansvar etter et par eposter/msn samtaler! Skulle nesten tro du og en del andre her inne er ironiske.. For du hadde ikke sagt dette om jenta var deilig! Faktisk tror jeg ikke trådstarter hadde laget denne tråden en gang.. Om noen vil sende naken bilde av seg selv til totalt ukjente, så la dem gjør det! Skal du gå inn på sider som deiligst.no, å true alle som legger nakenbilder av seg selv ved at du sier du skal sende bildet til foreldrene? Tull.. 9204210[/snapback] Deiligst.no blir langt i fra det samme. Vist det er skikkelige nakenbilder, der hun er naken. Hadde det vært ei deilig dame, så er det sant at jeg tviler på at han har laget denne posten. Men dama plager han faktisk. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja? Om dama plager han, er det jo bare til å blokkere henne.. Ingen som tvinger han til å holde kontakten med henne.. Hvorfor i allverden skal han reise på besøk til henne og fortelle henne hvor gale det er? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Leser dere aldri hva tråstarter skriver? Han spurte om dette var slemt nok eller for slemt. Seks sider med pisspreik, nice. Det var jo utrolig synd at tråstarter ikke sendte de bildene. Det kunne ha gitt lattersprengende resultater =D Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Har du lest en annen første post en denne? kk, her er saken. Jeg kjedet meg en dag for noen måneder siden og satt meg på radioen på sol chat (energy ftw). Så maser ei jente om msn min. hun får den. Og ja hun er stygg og feit. Hun setter på cam å bekrefter at hun er fæl. Jeg tar det av å sier ikke mer til a.. I ettertid så har hun sendt meg ca 12 naken bilder av seg selv. Jeg har fått nok, så nå har jeg adressen hennes og navnet på moren hennes og en konvolutt med alle bildene i. Den sender i morra. Synspunkter? 9144077[/snapback] Jeg tolker hvertfall dette, som at han vil ha synspunkter på det han har tenkt å gjør! Noe han har fått...... Endret 4. august 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg